ویدیو؛ چرا داعش مدارک شناسایی جعل می‌کند؟

پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 - 23:57

جعل مدارک شناسایی برای عبور از پست های بازرسی امنیتی، شیوه قدیمی داعش است.

العالم - عراق

جعل مدارک شناسایی برای عبور از ایست های بازرسی امنیتی که کرکوک را به دیالی و صلاح الدین پیوند می دهد، شیوه قدیمی داعش است که اینک نیز برای عبور انتحاری های خود به منظور انجام اقدامات ضدامنیتی در منطقه الاسحاقی نیز به کار می برد؛ اما نیروهای امنیتی عراق آنها را از انجام مقاصد پلیدشان بازداشتند.

سرلشکر ستاد عماد الزهیری فرمانده عملیات سامرا گفت: یک مجموعه انتحاری توانست با شناسنامه های جعلی و از طریق هسته های خفته از مناطق الحویجه و عجیل و علاس نفوذ کرده و وارد منطقه الاسحاقی شود.

عملیات سامرا به طور مفصل درباره نحوه شکست حملات اخیر تروریستها در الاسحاقی سخن گفت. عماد الزهیری اظهار داشت: با مقابله با برخی از عناصر مسلح و کشته شدن یکی از انتحاری ها و رصد کردن دیگر عناصر مسلح و تروریست در منطقه الهیاکل در الاسحاقی، این عملیات تروریستی داعش به شکست انجامید.

کارشناسان نظامی تاکید کردند: این عملیات نشان داد که باید هرچه سریعتر برای آزادی الحویجه و حوض حمرین اقدام کرد و می بایست تدابیر شدیدتری برای کنترل و نظارت در ایستهای امنیتی اتخاذ شود تا هرگونه فرصت برای حمله به مواضع حیاتی در صلاح الدین و یا دیالی از تروریستهای داعش سلب شود.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها