مارادونا و آیمار قرعه ایران در جام جهانی را مشخص می‌کنند

مارادونا و آیمار قرعه ایران در جام جهانی را مشخص می‌کنند
چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 15:17

دیگو مارادونا و پابلو آیماردر مراسم قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال کمتر از 20 سال حضور خواهند داشت و قرعه ایران را مشخص می‌کنند.

العالم-ایران

 قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال زیر 20 سال روز 25 اسفند در سوان کره جنوبی برگزار می‌شود تا تکلیف 24 تیم حاضر در این مسابقه‌ها مشخص شود. کره جنوبی میزبان این مسابقه‌ها است.

برای مراسم افتتاحیه دیگو آرماندو مارادونا و پابلو آیمار دو فوتبالیست برجسته آرژانتینی حضور خواهند داشت و قرعه 24 تیم حاضر در مسابقه‌ها مشخص می‌شوند.

مارادونا درباره حضور در این مراسم گفته است:‌ احساس خوبی دارم که به کره سفر می‌کنم و جزئی از این مسابقه‌ها هستم. این اتفاق من را به جایی برمی‌گرداند که از آنجا شروع کردم. اولین عنوانم را در سال 1979 با کسب جام قهرمانی مسابقه‌های کمتر از 20 سال به دست آوردم. حضور در این مسابقه‌ها برای هر جوانی مهم است. ما امیدوار هستیم مارادونا و آیمارهای آینده را در این مسابقه‌ها ببینیم.

تیم ملی فوتبال ایران نیز آبان ماه سال جاری توانست با کسب مقام سوم مسابقه‌های قهرمانی آسیا مجوز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد و امیرحسین پیروانی بعد از 16 سال هدایت ایران را در این تورنمنت بر عهده خواهد گرفت.

همچنین امید نمازی سرمربی ایرانی‌ تیم کمتر از 20 سال آمریکا نیز توانست با قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی کونکاکاف، آمریکا را به این مسابقه‌ها برساند و با این حساب، برای نخستین بار دو سرمربی ایرانی در یک تورنمنت معتبر فوتبال حضور خواهند داشت.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها