سرنگونی دو پهپاد تروریست ها در سوریه

سرنگونی دو پهپاد تروریست ها در سوریه
دوشنبه 14 فروردين 1396 - 17:31

یک منبع نظامی سوریه امروز(دوشنبه) از انهدام دو پهپاد گروههای تروریست مسلح در این کشور خبر داد.

العالم - سوریه

به گزارش پایگاه خبری روزنامه الدیار، این منبع نظامی تاکید کرد یگان هایی از ارتش سوریه، دو هواپیمای بدون سرنشین بمب گذاری شده با مقادیری مهمات و توپخانه سنگین متعلق به تروریست های جبهه النصره و گروه های تروریستی وابسته به آن را در ریف لاذقیه شمالی هدف قرار داده و منهدم کردند.

این منبع در گفت وگو با خبرگزاری سوریه "سانا" گفت: یگان هایی از ارتش افزون بر انهدام  سامانه توپخانه ای  130 میلی متری و از بین بردن اعضای آن در اطراف دو منطقه کبانه و السرمانیه در ریف لاذقیه شمالی،  به سوی دو هواپیمای بدون سرنشین حاوی مقادیری مهمات ، تیراندازی کرده وپیش از رسیدن به اهدافشان آنها را منهدم کردند.

گفتنی است گروه های تروریستی که بیشتر آنان عضوگروه جبهه النصره می باشند در ریف لاذقیه شمالی پراکنده هستند.

از سوی دیگر ارتش سوریه و هم پیمانان آن بار دیگر بر 10 روستا و منطقه تسلط یافته و بر شماری از مناطق ریف حماه شمالی  کاملا تسلط یافتند.

یک منبع نظامی گفت: یگان هایی از ارتش عملیات خود را در ریف حماه شمالی ادامه داد و به مناطق و روستاهای ابوعبیده، شلیوط، حجامه، زور المسالق و تصلیبه ام حسان امنیت و ثبات را بازگرداند.

این منبع افزود: یگان های ارتش طی این عملیات، بیش از 500 تروریست جبهه النصره و گروه های تروریستی وابسته بدان را از بین برد و 3 تانک و 40 خودرو که برخی مجهز به تیربار و انبار مهمات بود را منهدم کرد.

این منبع افزود: امین البیور سرکرده پادگان های آموزشی هیات تحریر الشام ، ابوفهد العنزی یکی از سرکردگان هیات تحریر الشام و محمد احمد جولاق مسئول شرعی هیات تحریر الشام و ابوریاق الترکستانی یکی از سرکردگان این حزب و عبدالرحمن عبدالله در این عملیات کشته شدند.

217

پربیننده ترین خبرها