اهالی موصل از حملات آمریکا در امان نیستند

اهالی موصل از حملات آمریکا در امان نیستند
دوشنبه 28 فروردين 1396 - 09:34

براساس اعلام مرکز حقوق بشر عراق، جنگنده های ائتلاف بین المللی همچنان به بمباران مناطق مختلف در این شهر ادامه می دهند تا جاییکه طی هفته های گذشته صدها غیر نظامی در موصل جان خود را دست داده اند.

العالم - عراق

مرکز حقوق بشر عراق در گزارشی اعلام کرد، غیر نظامیان در مناطقی از ساحل راست موصل که هنوز در اشغال گروه تروریستی داعش هستند از حملات جنگنده های ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در امان نیستند.

براساس این گزارش، جنگنده های ائتلاف روز دهم آوریل با بمباران محله  "یرموک" در ساحل راست موصل اعضای پنج خانواده را به خاک و خون کشیدند.
به گفته یکی از اهالی آواره موصل، این بمباران در نزدیکی پل یرموک روی داد که در نتیجه آن همه اعضای پنج خانواده که در یک ساختمان حضور داشتند، کشته شدند.

وی افزود: این ساختمان پس فرار یکی از عناصر داعش که بر بالای آن مستقر شده بود، هدف جنگنده های ائتلاف قرارگرفت که درنتیجه بیش از 30 نفر کشته شدند که هنوز اجسادشان در زیر آوار مانده است.

از سویی ساکنان محلی تاکید کردند که، بدنبال بمباران یک ساختمان مسکونی توسط جنگنده های ائتلاف بین المللی در منطقه باب سنجار در موصل، همه افراد یک خانواده 42 نفره کشته شدند.
همچنین این جنگند ها، روز گذشته با شلیک دو فروند موشک، ساختمانی را در محله اصلاح زراعی هدف قرار دادند که به کشته شدن دستکم هشت غیرنظامی انجامید. علت این حمله، استقرار تروریست های داعش بر بالای آن عنوان شده است.
221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها