نشست غیرعلنی مجلس با حضور وزیر کار

نشست غیرعلنی مجلس با حضور وزیر کار
يکشنبه 3 ارديبهشت 1396 - 10:06

نشست غیرعلنی نمایندگان مجلس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه گزارشی درباره آخرین وضعیت اشتغال در کشور از ساعتی قبل آغاز شد.

العالم- ایران

 نشست غیرعلنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور ارائه گزارشی درباره آخرین وضعیت اشتغال در کشور از ساعتی قبل برگزار شد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامیبا اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس گفت: در این جلسه، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی در خصوص وضعیت اشتغال در جامعه ارائه کرد و به جای ارائه گزارش از کارهای انجام شده از ابتدای دولت تاکنون، عنوان کرد که کشورهای دیگر نیز درگیر این وضعیت بوده‌اند.

وی افزود: ربیعی در توضیحات خود به دنبال عادی‌سازی وضعیت بیکاری در جامعه بود و گزارشی از کارهای انجام شده برای رفع معضل بیکاری ارائه نکرد.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت: اینکه در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری،‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی را برای بحث بیکاری ارائه می‌کند، شائباتی را درست می‌کند که چه شده امروز این مطالب ارائه می‌شود؟

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: ربیعی گفت که رشد اقتصادی لزوماً همراه با ایجاد اشتغال نیست، این توضیحات به نظر بنده سرپوشی بر چالشی است که امروز در کشور در بحث اشتغال وجود دارد و اینکه وزیر بخواهد در آستانه انتخابات وعده‌ای را برای آینده بدهد، توهین به شعور ملت است. 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها