هشدار هسته ای لاریجانی به آمریکا

هشدار هسته ای لاریجانی به آمریکا
شنبه 16 ارديبهشت 1396 - 12:49

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستکاری کردن توافق هسته ای می تواند مسائل جدیدی را ایجاد کند البته ایران به این تعهد و توافق پایبند است.

العالم ـ ایران

علی لاریجانی روز شنبه در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با یادآوری این که در آمریکا در مورد توافق هسته ای حرف هایی زده می شود، افزود: توافق هسته ای موضوعی نبود که ایران به سقف مطالباتش برسد. این روزها در حرف ها و گفت و گوها این موضوع مطرح می شود که در توافق هسته مناقشات زیاد وجود دارد اما آنچه پذیرفته شد کف خواسته های ما بود.
وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت دست کاری کردن توافق هسته ای می تواند مسائل جدیدی را ایجاد کند البته ایران به این توافق و تعهد پایبند است و این به دلیل روش کار ایران است.

تلاش سنجیده دولت در حوزه نفت و گاز 
رئیس مجلس در بخش دیگری از سخنانش درمورد برگزاری این نمایشگاه گفت: من از نزدیک اقدامات وزارت نفت را مشاهده و تایید می کنم که در این دوره تلاش های سنجیده و به هنگام در حوزه نفت و گاز صورت گرفته و از منابع به خوبی استفاده شده است، این در حالی است که ملاحظات زیادی وجود داشته است.
به گزارش ایرنا، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، بیژن زنگنه وزیر نفت، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان و فعالان صنعت نفت
و نمایندگان چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها