رئیسی در شهریار:

با حذف قاچاق، می‌توان شغل ایجاد کرد

با حذف قاچاق، می‌توان شغل ایجاد کرد
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 - 22:39

ابراهیم رییسی با بیان اینکه امروز بعد از 38 سال ما شاهد مشکلاتی در زندگی و معیشت مردم و اقتصاد کشور هستیم، گفت: اقتصاد ما همگام با افتخار آفرینی سایر حوزه‌ها پیش نرفته و مشکلات و ضعف‌هایی در بخش اجرایی کشور می‌بینیم.

العالم-ایران

 حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در جمع هوادارانش در مصلی امام خمینی (ره) شهریار با بیان اینکه در هر انتخابات دو اتفاق حتمی است گفت: یکی توجه به گزینشی است که تا کنون انجام شده و یکی تصمیم گیری درباره آنچه باید در آینده اتفاق بیفتد. تفاوت و فرق محوری در انتخابات نظام ما با سایر کشورها این است که کسی که انتخاب می‌کند با کسی که انتخاب می‌شود بر اساس تکلیف عمل می‌کنند.

وی افزود: امروز از برکات امام، قانون اساسی و خون شهدا این است که رای مردم تشریفاتی نیست بلکه آینده کشور و کیفیت اداره دستگاه‌های مختلف را رقم می‌زند. سکان‌داری دستگاه‌های اجرایی کشور امر بسیار با اهمیتی است.

رئیسی گفت: امروز بعد از سی و هشت سال ما شاهد مشکلاتی در زندگی و معیشت مردم و اقتصاد کشور هستیم، اقتصاد ما همگام با افتخار آفرینی سایر حوزه ها پیش نرفته است و مشکلات و ضعف‌هایی در بخش اجرایی کشور، در ادارات کشور و وزارتخانه‌ها می‌بینیم.

وی گفت: بهترین گشایش برای ما، حضور زنان و مردان در عرصه خواهد بود و اگر نگاه به مردم عوض نشود مشکلات به قوت خود باقی خواهد ماند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما آنچه می‌بینیم آن است که عده‌ای ندار هستند و در اداره معیشت روزانه خود با مشکل روبه‌رو هستند. ما معتقدیم با امکانات موجود کشور امکان تغییر در زندگی محرومان وجود دارد. ما معتقدیم که امروز هجده میلیارد دلار در سال کالای قاچاق وارد کشور می‌شود، آیا ما باید شاهد ورود این حجم از کالای قاچاق به کشور باشیم؟ آن هم نه کالایی که آن کولبر بیچاره وارد می‌ کند، بلکه آن کالایی که کانتینری وارد کشور می‌شود و عده‌ای یقه سفید با وارد کردنش پول ملت را می برند، در حالی که می‌توان با بخشی از این پول برای جوانان شغل ایجاد کرد.

 

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها