تظاهرات مسلمانان آلمان در اعتراض به تروریسم

تظاهرات مسلمانان آلمان در اعتراض به تروریسم
يکشنبه 28 خرداد 1396 - 09:55

مسلمانان آلمان با برگزاری تظاهرات مخالفت خود با تروریسم و افراط گری را اعلام کردند.

العالم - اروپا

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مسلمانان آلمان روز شنبه تظاهراتی به نام " راهپیمائی صلح" در شهر کلن در غرب این کشور برای اعلام مخالفت خود با خشونت و تروریسم برگزار کردند.

بیش از یک هزار مسلمان در تظاهرات کلن مشارکت کرده بود.

خانم "لمیاء قدور" کارشناس علوم اسلامی و یکی از ترتیب دهندگان تظاهرات اعلام کرد : پس از حملات تروریستی برلین ، منچستر ، لندن و جهان اسلان وقت آن رسیده است که دیدگاه و سیاستی روشن و واضح در قبال پدیده تروریسم اتخاذ شود.

قدور گفت: ما نمی خواهیم که یکی از ما به نام اسلام مردم بی گناه را بکُشد . جوامع مسلمان نباید به افراطیون اجازه بدهند که خود را نمایندگان این جوامع معرفی کنند.

تظاهرات " راهپیمائی صلح " در مرکز شهر کلن برگزار شد و تظاهرات کنندگان شعار " به اسم ما نَه " سر می دادند و این تظاهرات 2 ساعت طول کشید.

پلیس کلن تظاهرات را آرام توصیف کرد زیرا هیچ مشکل و درگیری از زمان آغاز تا پایان تظاهرات به وجود نیامد.

تظاهرات کنندگان پلاکاردهائی با نوشته های " مسلمانان گناهکار نیستند " و " نفرت ، زمین را به جهنم تبدیل می کند" در دست داشتند.

یکی از زنان مشارکت کننده در تظاهرات گفت : ما مسلمانان با 2 هجمه مواجه هستیم که هجمۀ اول همین حملات تروریستی است و هجمۀ دوم انداختن گناه این حملات به گردن ما است . ما اعلام می کنیم که مخالف و دشمن تروریسم هستیم.

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها