رئیس سازمان صدا و سیما:

رسانه های تکفیری مصیبت جهان اسلام

رسانه های تکفیری مصیبت جهان اسلام
سه شنبه 13 تير 1396 - 22:21

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: رسانه های تکفیری با ایجاد رعب و وحشت در دنیا علیه مسلمانان مصیبتی برای جهان اسلام هستند بنابراین باید توطئه های آنها را با تولیدات اسلامی خنثی کرد.

العالم - ایران

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، علی عسکری عصر سه شنبه در مراسم پایانی نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی در مشهد افزود: در جنگ رسانه ای و فرهنگی باید با تولیدات حلال و اسلامی پیروز شده و خود را بالا بکشیم.

وی ادامه داد: با فتح موصل و فتوحات سوریه اسلام پیروز و توطئه دشمنان خنثی شد. تمدن بزرگ آینده، تمدن اسلامی برخواسته از خاومیانه است لذا دشمن با درگیری در منطقه می خواهد توان و قدرت مسلمانان را تضعیف کند.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر حفظ و تعمیق وحدت اسلامی تاکید و بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی یران قدرت بزرگ منطقه ای و جهانی است و در جهان و منطقه بدون جلب نظر ایران تصمیم گیری انجام نمی شود.

وی گفت: هم اکنون در جنگ رسانه ای بی امان قرار گرفته ایم لذا باید تلاش کرد پیوسته خلاقیت، تولیدات و طرح های نو ایجاد کنیم. اینترنت و فضای مجازی در اختیار آمریکا و یک ابررسانه برای اغناسازی مردمان دنیا برای پذیرش ولایت استکبار است.

عسکری افزود: اینترنت پدیده ای است که در صورت غفلت برای همه جوامع در سطح دنیا خطرناک می باشد. اینترنت مرزها را می شکند لذا اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی باید با هوشمندی در مقابل اینترنت عمل کرده و بستر خوبی را برای انتشار صدای عدالت از طریق رسانه های اینترنتی ایجاد کند.

وی ادامه داد: اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی در مقایسه با اتحادیه های اروپایی، آسیایی و آمریکایی از جایگاه بالایی برخوردار است و از نظر ماهوی با سایر اتحادیه های دنیا متفاوت است. این اتحادیه صدای مظلومیت مظلومان در عراق، سوریه، یمن و فلسطین را روایت و گزارش می دهد. اگر این اتحادیه نبود تاریخ به صورت دیگری رقم می خورد و حق به صورت باطل و باطل به صورت حق نمود پیدا می کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: در گذشته همه رسانه ها در دست آمریکا و همپیمانانش بود و در این سوی دنیا چیزی وجود نداشت به جز تعداد اندکی رسانه متعلق به جریان غیرمتعهدها اما امروز رسانه های اسلامی به قدرتی در جهان تبدیل شده اند.

وی همچنین اظهار کرد: باید بازار رسانه های اسلامی را قدر دانست. اگر کمیته مشترکی بین رسانه های اسلامی با مرکزیت اتحادیه ایجاد شود می توان با تبادل محصولات پاک و کمک برای تولید محصولات فاخر نتیجه خوبی به دست آرود.

همچنین در این مراسم لوگوی میکروفن شهید محسن خزایی خبرنگار صدا و سیما که در حلب سوریه به شهادت رسید توسط فرزن این شهید به رئیس سازمان صدا و سیما اهدا شد.

نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور از 11 تا 13 تیر ماه جاری در مشهد برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها