حمایت واشنگتن و ریاض از رژیم دیکتاتور یمن

حمایت واشنگتن و ریاض از رژیم دیکتاتور یمن
پنج‌شنبه 30 تير 1390 - 17:42

يک فعال يمني با انتقاد شديد از حمايت همه جانبه رژيم سعودي و آمريکا از رژيم ديکتاتور يمن، تاکيد کرد که " عبدالله صالح " با نوکري اين رياض و واشنگتن به ملت خود خيانت کرده است.

" عبدالله المحضار " که از جوانان انقلابي يمن است ، روز پنجشنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت : دیکتاتور رژيم فاسد یمن به نیروهای آمريکایی و رژیم سعودی اجازه داده است تا شهروندان يمني در " ابين " را به بهانه مبارزه با القاعده و در صعده و ديگر مناطق یمن هدف قرار دهند.

وي افزود : حمايت آمريکا و عربستان سعودي از رژيم فاسد عبدالله صالح همچنان ادامه دارد و صالح نیز همچنان برای ارضاي طمع ورزي هاي واشنگتن و ریاض کمرهمت بسته است.

اين جوان انقلابي يمني با تاکید بر اینکه تشکيل شوراي انتقالي از سوی احزاب دیدار مشترک توطئه اي ضد انقلاب يمن است ، خاطرنشان کرد :  خانم "توکل کرمان" که تشکيل شوراي انتقالي را اعلام کرد به وضوح به سفارت آمريکا در يمن تردد دارد و بارها به ملت خود خيانت کرده و انقلاب مردم را فروخته است.

وی تصریح کرد : رژیم سعودی نمي خواهد در مرزهاي اين کشور انقلابي صورت بگيرد، به همين جهت انقلاب يمن را به بحران سياسي تعبير کرده و تلاش می کند آن را از اهداف خود منحرف کند.

المحضار پايان تاکيد کرد : ملت يمن و جوانان انقلابي در مقابل توطئه هاي کشورهاي عرب حاشيه خلیج فارس بويژه رژیم سعودي ايستادگي خواهند کرد.



پربیننده ترین خبرها