تاکيد بر حمايت از مقاومت درکنفرانس قاهره

تاکيد بر حمايت از مقاومت درکنفرانس قاهره
دوشنبه 3 مرداد 1390 - 08:49

قاهره (العالم)- کنفرانس حمايت از مقاومت با حضور هيات هايي از ايران، حزب الله لبنان ، يمن ، بحرين ، فلسطين و مصر ديروز (يکشنبه) در قاهره برگزار شد و شرکت کنندگان بر حمايت قاطع از مقاومت تاکيد کردند.

به گزارش دوشنبه خبرنگار شبکه خبري العالم، ايران در راس هياتي بلند پايه براي تاکيد بر مقاومت مشروع مردم کشورهاي عربي دراين کنفرانس شرکت کرد.
 
شيخ "حسان عبدالله" رييس تجمع علماي مسلمين لبنان روز يکشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: حمايت از مقاومت، وجه مشترک انقلاب هاي عربي است و همه گروه ها و مردم کشورهاي عربي با باقي ماندن رژيم صهيونيستي مخالف هستند از اين رو گزينه مقاومت به گزينه همه مردم تبديل شده است.

وي گفت: مردم زماني که به پا مي خيزند ، مي خواهند امت را به جايگاه واقعي آن بازگردانند و آن مخالفت قاطع با تسلط اسراييل بر اراضي فلسطيني است سرزميني که روزي به آغوش جهان اسلام و عرب بازخواهد گشت.

"ناصر سوداني" نماينده مجلس شوراي اسلامي ايران و از شرکت کنندگان در اين کنفرانس اظهار داشت: نيروهاي مقاومت در برابر طغيانگران ايستادگي مي کنند و به حاکميت مردم ايمان دارند و اين نيروها هم اکنون در همه کشورها و شهرها حضور دارند.

نماينده مجلس شوراي اسلامي افزود: مقاومت جنبش مبارک و موثري است که در سايه حمايت مردمي هم اکنون به درخت پر شاخ و برگ و پر ثمري تبديل شده است.

بررسي نقش مقاومت در تقويت انقلاب ها و انتفاضه هاي مردمي نيز از موضوعات مطرح در اين کنفرانس بود. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها