تروریست های جبهه النصره در حومۀ عرسال درپی تسلیم کردن خود هستند

تروریست های جبهه النصره در حومۀ عرسال درپی تسلیم کردن خود هستند
جمعه 30 تير 1396 - 20:03

تنگ تر شدن حلقۀ محاصرۀ جبهه النصره در حومۀ شهر عرسال در مرز لبنان با سوریه باعث شده است که تروریست ها درپی زمین گذاشتن سلاح های خود و تسلیم شدن باشند.

العالم - سوریه

منابع خبری اعلام کردند : درگیری ها در منطقه الرهوه در حومۀ شهر عرسال همچنان ادامه دارد و افراد مسلح روحیه خود را از دست داده اند و دیگر به کمک های لجستیکی دسترسی ندارند و تعداد زیادی از آنها کشته و زخمی شده اند.

پایگاه الجدید امروز جمعه اعلام کرد: اگر پیشروی نیروهای حزب الله و ارتش سوریه در مناطق حومۀ عرسال به همین خوبی ادامه داشته باشد، درگیری های این مناطق در روز آینده به نتایج بسیار خوبی خواهد رسید.

در همین راستا؛ ارتش لبنان از نفوذ یک گروه تروریستی به شهر عرسال جلوگیری کرد و این گروه تروریستی را که در حال فرار از منطقه وادی الزعرور در حومۀ این شهر بود ، زیر آتش گرفت.     

خبرنگار الجدید اعلام کرد: اطلاعات رسیده نشان می دهد که تروریست های جبهه النصره درپی تسلیم کردن خود به نیروهای حزب الله هستند و در تماس های بی سیمی خود خواستار باز کردن راهی در برابر آنها و خانواده هایشان برای خروج از مناطق استقرار خود و زمین گذاشتن سلاح هایشان هستند.  

کمیته اطلاعات ارتش سوریه اعلام کرد: ارتش سوریه و حزب الله ارتفاعات البرکان را در منطقه فلیطه به کنترل خود درآورده و تعدادی از تروریست های جبهه النصره را کشته و زخمی کرده اند و در این منطقه به خوبی پیشروی می کنند و حزب الله به سوی مواضع القنزح و وادی القریه در جنوب شرق عرسال پیشروی می کند و در درگیری با جبهه النصره تعدادی از تروریست ها را کشته و زخمی کرده است.

نیروهای حزب الله همچنین منطقه وادی الخیل را که یکی از مهمترین پایگاه های ابومالک التلی سرکردۀ جبهه النصره در حومۀ عرسال است ، زیر آتش گرفته و منطقه وادی الزعرور را به کنترل خود درآورده اند.

خبر دیگر اینکه ارتش لبنان به گروهی از زنان و کودکان یکی از اردوگاه های آوارگان سوری حومۀ شهر عرسال که در نزدیکی مخفیگاه های افراد مسلح واقع است ، اجازه داد که وارد این شهر شوند و گزارش ها حاکیست که ارتش هیچ اقدامی علیه افراد مسلح انجام نداد و وضعیت عرسال کاملاً عادی است و ارتش با نظارت نمایندگان سازمان ملل متحد به انتقال آوارگان سوری از اردوگاه ها به عرسال کمک می کند.

214

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها