ارتش سوریه و متحدانش روستاهای حومه حمص را آزاد کردند

ارتش سوریه و متحدانش روستاهای حومه حمص را آزاد کردند
دوشنبه 23 مرداد 1396 - 23:08

واحدهایی از ارتش سوریه با همکاری نیروهای هم پیمان در عملیاتی موفقیت آمیز ضمن بازپس گیری چندین روستا و شهرک در حومه شرقی حمص، خسارات قابل توجهی به داعش وارد آوردند.

العالم - سوریه

ارتش سوریه در حومه شرقی حماه تا مسافت 10 کیلومتر به سمت اثریا در جنوب شرق کتفه پیشروی کرده و تعدادی از تپه ها و بلندی های منطقه را تحت سیطره در آورده است. در این رشته عملیات چندین خودرو زرهی منهدم شده و تروریست های سوار بر آن به هلاکت رسیده اند.

ارتش و متحدانش عملیات نظامی گسترده ای را در محور ایستگاه دوم در منطقه بادیه در حومه شمال شرقی حمص ادامه می دهند و ضمن پیشروی به سمت شهرک حمیمه، تپه ابوفارس در شمال غرب شهرک که از دو جهت غربی و جنوبی محاصره اش کرده بودند راه ارتباطی آن با ایستگاه دوم را قطع کردند و در صد کیلومتری شهر دیرالزور قرار گرفتند.

ارتش سوریه و متحدانش همچنین حمله گسترده ای به مواضع داعش در منطقه داشتند و ضمن درگیری مستقیم با تروریست ها، دهها نفر از آنها را کشته یا مجروح کردند و خودروهای بمب گذاری شده و آماده انفجار را منهدم کردند.

در همین زمینه، بشار اسد رئیس جمهور سوریه و فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح، سرلشکر علی عبدالله ایوب رئیس ستاد کل ارتش را برای بازدید از واحدهای ارتش در شهر السخنه و اطراف آن در حومه شرقی حمص فرستاد تا از حجم تخریب و ویرانی که گروه تروریستی داعش در شهر به جا گذاشته است مطلع شود.

202

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها