"صدا" مجرم شناخته شد

يکشنبه 29 مرداد 1396 - 16:17

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات گفت : مدیر مسئول و نویسنده هفته نامه صدا در عنوان اتهامی توهین به مقامات کشور مجرم شناخته شد.

العالم ـ ایران ـ اجتماعی

علی اکبر کساییان روز یکشنبه افزود: دادگاه امروز مطبوعات برای رسیدگی به پرونده مدیرمسول سایت آپارات ، مدیرمسئول وقت روزنامه ایران، و مدیرمسئول هفته نامه صدا با حضور اعضای هیات منصفه در شعبه ٩ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار شد.
وی اتهام مدیرمسئول سایت آپارات را عرضه و پخش آثار دیگران بدون اجازه صاحب اثر عنوان کرد و گفت: مدیرمسول این سایت با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.
کساییان درباره پرونده مدیرمسئول وقت روزنامه ایران اظهار کرد: افترا و نشر اکاذیب عناوین اتهامی مدیر مسول وقت روزنامه ایران بود که اعضای هیات منصفه مطبوعات، متهم را در هیچ یک از عناوین اتهامی مجرم ندانست.
سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران گفت: در جلسه امروز به پرونده مدیرمسول و نویسنده مقاله هفته نامه صدا با سه عنوان اتهامی نیز رسیدگی شد. مدیرمسول و نویسنده مقاله این هفته نامه در اتهام اول با عنوان توهین به مقامات بالای کشور با اکثریت ارا مجرم شناخته شدند.
به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: در اتهام دوم با عنوان نشر مطالب خلاف واقع با اکثریت آرا مجرم شناخته نشدند. در اتهام سوم با عنوان ترویج مطالبی که به نظام اسلامی لطمه وارد می کند با اکثریت آرا مجرم شناخته نشدند.
به گفته کساییان، هیات منصفه مطبوعات با اکثریت آرا مدیرمسول و نویسنده این هفته نامه را مستحق تخفیف هم ندانست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها