رئیس کمیته عالی انقلاب یمن:

کنگره ملی یمن به عنوان «مهمان» در جبهه نبرد حضور دارد!

کنگره ملی یمن به عنوان «مهمان» در جبهه نبرد حضور دارد!
دوشنبه 30 مرداد 1396 - 12:10

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن ضمن دعوت از کنگره ملی برای حضور موثرتر در جبهه های نبرد با متجاوزان، خواستار گفتگو میان گروه های سیاسی این کشور شد.

العالم یمن 

بر اساس گزارش شبکه المیادین، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی خطاب به اعضای کنگره ملی این کشور تاکید کرد: از کنگره ملی درخواست می کنیم که به عنوان شریک در جبهه های نبرد حضور یابند نه به عنوان مهمان.

وی در ادامه سخنان خود در همین زمینه تصریح کرد: باید میزگردی با حضور اعضای انصارالله و کنگره ملی و همچنین افراد مستقل برای بحث و گفتگو به دور از هرگونه بحث و جدل تشکیل شود.

شنبه گذشته نیز عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در سخنرانی در نشستی با شخصیتهای برجسته این کشور بیان کرده بود: متجاوزان تلاش دارند تا وجهه جبهه داخلی را خدشه دار کرده و از لحاظ سیاسی و جایگاه اجتماعی اش به آن ضربه وارد کنند.این تلاشها برای هدف قرار دادن جبهه داخلی به مرحله خطرناکی رسیده و باید نسبت به آن هوشیار بود.

همچنین امروز دوشنبه هم در واکنش به سخنان روز گذشته رهبر انصارالله یمن، احزاب «دیدار مشترک» یمن از سخنان «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله استقبال کرده و آن را برنامه کاری آینده جهت رویارویی با متجاوزان و اتحاد ملی در مقابل فساد و فعالسازی موسسات دولت دانستند.

 

پربیننده ترین خبرها