یک نهاد دولتی کره شمالی، ژاپن و آمریکا را تهدید اتمی کرد

یک نهاد دولتی کره شمالی، ژاپن و آمریکا را تهدید اتمی کرد
پنج‌شنبه 23 شهريور 1396 - 11:47

نهاد دولتی به نام «کمیته صلح آسیا-اقیانوسیه» کره شمالی ضمن رد اقدامات اخیر شورای امنیت سازمان ملل علیه پیونگ یانگ، ژاپن و آمریکا را به حملات اتمی تهدید کرده است.

العالم - آسیا

در ادامه تنش‌ها در شبه جزیره کره، یک نهاد دولتی کره شمالی به شدت به ژاپن، کره جنوبی و آمریکا هشدار داده است.

نهاد دولتی به نام «کمیته صلح آسیا-اقیانوسیه» کره شمالی که طبق گزارش رویترز، مسئولیت روابط خارجی و پروپاگاندای کره شمالی را برعهده دارد، تهدید کرده که با استفاده از سلاح‌های اتمی، ژاپن را غرق و آمریکا را به خاکستر تبدیل کند.

به گزارش رویترز، این نهاد همچنین تاکید کرده که شورای امنیت سازمان ملل «ابزاری برای شیطان» است که متشکل از کشورهایی است که رشوه گرفته و با فرمان آمریکا حرکت می‌کنند.

در بیانیه «کمیته صلح آسیا-اقیانوسیه» کره شمالی آمده است که «چهار جزیره مجمع الجزایر باید با استفاده از بمب اتمی جوچی در دریا غرق شوند. دیگر نیازی نیست که ژاپن در نزدیکی ما حضور داشته باشد».

«جوچی»، ایدئولوژی رسمی و حاکم بر کره شمالی است که ترکیبی از مارکسیسم و یک نوع از ملی‌گرایی مورد نظر کیم ایل سونگ پدر بزرگ رهبر کره شمالی است.

در بیانیه این نهاد دولتی کره شمالی همچنین تاکید شده که «بیایید سرزمین و خاک آمریکا را به خاکستر و تاریکی تقلیل دهیم. بیایید با بسیج همه ابزارهای تلافی جویی که تاکنون آماده شده است، کینه خودمان را بیرون بریزیم».

در همین بیانیه به شدت از مواضع کره جنوبی هم انتقاد شده و مقامات و دولت این کشور را «خائنان و سگ‌های» آمریکا توصیف کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها