نماینده مصری: کمپ دیوید باید بازنگری شود

نماینده مصری: کمپ دیوید باید بازنگری شود
جمعه 5 خرداد 1391 - 04:24

نماينده حزب آزادي و عدالت در پارلمان مصر تاکيد کرد، رژيم صهيونيستي در سال هاي گذشته بارها توافقنامه كمپ ديويد را نقض كرده است و اين توافقنامه بايد مورد بازنگري قرار گيرد.

"عزب مصطفي" روز جمعه در مصاحبه با شبكه العالم، گفت: هيچ توافقنامه اي نيست كه بازبيني نشود .. و این امر در ارتباط با کمپ دیوید اهمیت بیشتری دارد زیرا رژیم صهیونیستی بارها این معاهده را نقض كرده است.

عزب مصطفی خاطرنشان کرد: حزب آزادي و عدالت در صورت اتخاذ تصميمي مبني بر بازبيني هر توافقنامه اي، اين مساله را به همه پرسي مي گذارد و به پارلمان نيز پيشنهاد مي كند و يكجانبه هيچ تصميمي در خصوص توافقنامه كمپ ديويد اتخاذ نمي كند.

عزب مصطفي خاطرنشان کرد: اين توافقنامه ها هميشگي و غيرقابل بازبيني نيستند، علاوه بر اين توافقنامه كمپ ديويد بارها نقض شده است، و حزب آزادي و عدالت به همين دليل معتقد است كه توافقنامه كمپ ديويد بايد بازبيني شود و قانون بين الملل نيز اجازه بازبيني توافقنامه ها را مي دهد .

عزب مصطفي تاکید کرد: ما به رژیم صهیونیستی اجازه نخواهيم داد كه با سرنوشت مصر انقلابي بازي كند، زيرا مصر هم اكنون در مسير استقلال سياسي حركت مي كند.

 05/24-18:55

 

 

  

پربیننده ترین خبرها