اميرعبداللهيان: حمايت قوی پارلمان های كشورهای اسلامی از قدس

اميرعبداللهيان: حمايت قوی پارلمان های كشورهای اسلامی از قدس
چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 00:48

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین با اشاره به نشست اخیر روسای پارلمان های کشورهای اسلامی (PUIC) در تهران، حمایت پارلمان های شرکت کننده در کنفرانس (PUIC) در موضوع فلسطین و قدس را قوی ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاریخانه ملت، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس شورای اسلامی در امور بین الملل روز سه شنبه 17 بهمن باناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کرد.
امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین با اشاره به نشست اخیر روسای پارلمان های کشورهای اسلامی (PUIC) در تهران، حمایت پارلمان های شرکت کننده در کنفرانس (PUIC) در موضوع فلسطین و قدس را قوی ارزیابی کرد.
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به نقش گروه های جهادی در مبارزه علیه رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش ها در ایستادگی و مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تأکید کرد.
امیرعبداللهیان افزود: آمریکا با شمشیر ناکارآمد تحریم در مرحله جدید مقامات روسیه، حزب الله و حماس را هدف قرار داده است که در عمل باعث تقویت اراده کشورها و گروه های هدف خواهد بود.
ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این دیدار با تبریک دهه فجر به اوضاع کنونی فلسطین اشاره کرد و گفت: شرایط انسانی در غزه بسیار نگران کننده است. بیمارستان ها به دلیل محاصره انسانی غزه فاقد امکانات ضروری درمانی هستند.
وی ضمن قدردانی از حمایت های موثر جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین و قدس، اضافه کرد که مقاومت و مردم فلسطین با اراده قوی خواب راحت را از چشمان رژیم صهیونیستی ربوده است.
 

پربیننده ترین خبرها