«شاباک» از بازداشت 2 تیم و قصد آنها برای ترور وزیر جنگ رژیم اسرائیل خبر داد

«شاباک» از بازداشت 2 تیم و قصد آنها برای ترور وزیر جنگ رژیم اسرائیل خبر داد
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 16:27

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد، دو تیم وابسته به جهاد اسلامی را در کرانه باختری بازداشت کرده که یکی از آنها قصد ترور وزیر جنگ این رژیم را داشته‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

«شاباک یا شین بت» (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) ادعا کرد  یک تیم وابسته به جهاد اسلامی را در «بیت‌لحم» کرانه باختری بازداشت کرده که برای تیراندازی به سمت شهرک‌نشینان و نظامیان این رژیم در شهرک «غوش عتصیون» برنامه‌ریزی می‌کرده‌اند.

بر اساس گزارش وبگاه فلسطینی «وطن»، شاباک همچنین مدعی شده تیم دیگری که برای ترور «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حال برنامه‌ریزی بوده، بازداشت کرده است.

این سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد: تیم دوم از طریق کار گذاشتن بمب در مسیر روزانه‌ لیبرمن قصد ترور او را داشته است.

بر اساس گزارش مذکور، بارزترین افراد بازداشت شده در روستای «رفیده» بیت‌لحم «عوض محمود، عوض عساکره و محمد إبراهیم عساکره» هستند که هر دو از اعضای جهاد اسلامی‌اند؛ نفر اول مابین سال‌های 2015 تا 2017 تحت بازداشت موقت یا اداری بوده و نفر دوم از اسرای سابق بوده است.

شاباک در پایان مدعی شده است این تیم ، مواد منفجره می‌خریده و با گروه‌های مقاومت در نوار غزه در ارتباط بوده و تعدادی اسلحه از آنها کشف و ضبط شده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها