ساعت دیدار هشتاد و ششمین شهرآورد پایتخت تغییر کرد

ساعت دیدار هشتاد و ششمین شهرآورد پایتخت تغییر کرد
يکشنبه 6 اسفند 1396 - 12:13

سازمان لیگ فوتبال اعلام کرده که دیدار دو تیم فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هشتاد و ششمین شهرآورد پایتخت ساعت 15 و 45 دقیقه روز پنجشنبه 10 اسفندماه برگزار می شود.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

شهر آورد تهران، پیش از این قرار بود ساعت 17 و 20 دقیقه برگزار شود اما مسئولان برگزاری این رقابت ها با هماهنگی های صورت گرفته زمان آن را تغییر دادند.
هشتاد و ششمین شهرآورد پایتخت در حالی به میزبانی استقلال و در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال برگزار خواهد شد که آبی ها در دیدار رفت لیگ هفدهم با یک گل نتیجه را به سرخپوشان واگذار کرده بودند. 

استقلال تهران با برد 4 بر یک مقابل فولاد خوزستان در آخرین بازی قبل از شهر آورد با روحیه بهتری نسبت به پرسپولیس که با نتیجه یک بر صفر از سد استقلال خوزستان گذشت، مهیای دربی پایتخت می شود.

پرسپولیس نیز که در لیگ این دوره  57 امتیاز کسب کرده است، با کسب سه امتیاز بازی شهر آورد به قهرمانی زود هنگام خواهد رسید و در صورت بروز این اتفاق 6 هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی زود هنگام خود را جشن خواهد گرفت.
استقلال تهران پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با 38 امتیاز و تفاضل گل بهتر هم اکنون به رده سوم جدول رده بندی صعود کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها