حمایت حماس و جهاد از عملیات ضد صهیونیستی جدید در فلسطین

حمایت حماس و جهاد از عملیات ضد صهیونیستی جدید در فلسطین
يکشنبه 13 اسفند 1396 - 22:53

جنبش حماس و جهاد اسلامی از عملیات ضد صهیونیستی جدید در فلسطین اشغالی که منجر به زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست شد، تمجید کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی  

خبرگزاری فلسطین الیوم گزارش داده که جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای، با تبریک عملیات قهرمانانه جوان فلسطینی که نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهر عکا واقع در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد، از این اقدام حمایت کرد.

این جنبش ضمن تحسین این جوان فلسطینی، بر ادامه مقاومت مشروع علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و واکنش به جنایات آن علیه مردم فلسطین تاکید کرد.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: رژیم اشغالگر و ارتش جنایتکار آن مسئول کامل پیامدهای سیاست‌ها و اقدامات خصمانه و تروریستی خود علیه ملت فلسطین هستند.

فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس نیز اعلام کرده که تسویه حساب با دشمن صهیونیستی همچنان ادامه دارد و تا زمانی که این رژیم به جنایات و تجاوزهای خود ادامه بدهد، این تسویه حساب طول خواهد کشید.

وی با تبریک عملیات ضد صهیونیستی گفته است رژیم اشغالگر مسئول پیامدهای ادامه سیاست‌های نژادپرستانه و افراطی خویش است.

سخنگوی حماس از مردم و گروه‌های فلسطینی خواسته که به مقاومت و انتفاضه قدس ادامه داده و مانع تجاوزهای رژیم صهیونیستی شوند.

یک جوان فلسطینی در عملیاتی شماری از نظامیان صهیونیست را در ایستگاهی در «عکا» در شمال فلسطین اشغالی زیر گرفت.

بر اساس گزارش‌ها 4 نظامی اسرائیلی در این عملیات زخمی شده‌اند و به سمت راننده نیز شلیک و او را دسگیر کرده اند.

یک جوان فلسطینی امروز با اتومبیل خود چند نظامی صهیونیست را در نزدیکی شهر عکا در شمال فلسطین اشغالی زیر گرفت  که در پی آن چهار تن از نظامیان زخمی شدند.

این  در حالی است که نظامیان صهیونیست به سمت این جوان فلسطینی تیراندازی کرده و سپس او را دستگیر کردند.

انتفاضه جدید فلسطینیان از زمان اعلام دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در 15 آذرماه سال جاری در خصوص به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و دستور انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس، آغاز شده است.

پربیننده ترین خبرها