تازه ترین تحولات میدانی یمن / شهادت 6 عضو یک خانواده از جمله کودکان در حمله مزدوران سعودی / هلاکت رسیدن سرکرده ارتش سعودی در مارب

تازه ترین تحولات میدانی یمن / شهادت 6 عضو یک خانواده از جمله کودکان در حمله مزدوران سعودی / هلاکت رسیدن سرکرده ارتش سعودی در مارب
پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 - 12:12

6 عضو یک خانواده از جمله کودکان در حمله مزدوران سعودی به شهادت رسیدند.

العالم - یمن

6 عضو یک خانواده یمنی از جمله زنان و کودکان در حمله سعودی ها به منزلی در شمال غرب صنعاء به شهادت رسیدند.

دو غیر نظامی در سه حمله جنگنده های متجاوز سعودی به دو بخش الجراحی و زبید در الحدیده به شهادت رسیدند، در این حمله 4 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

نیروهای مشترک یمن به پایگاه های مزدوران در مکیراس البیضا حمله کرده و تلفات سنگینی به آنان زدند.

نیروهای یمنی دو خودروی نظامی مزدوران سعودی در المتون و المهاشمه در استان الجوف را هدف قرا ر داده و همه سرنشنیان آن را هلاک کردند

عبدالرحمن سعید بن صمیع الناهسی الشهرانی یکی از سرهنگ ستاد ارتش سعودی با گلوله یمنی ها در صرواح مارب به هلاکت رسید.

در حمله جنگنده های سعودی به منطقه "وادی زبید" در استان الحدیده یک کشاورز یمنی به شهادت رسید و چند کشاورز دیگر ناپدید شدند

5 شهروند یمنی در حملۀ جنگنده های متجاوز سعودی به بازار "دهمش" در شهر زبید استان " الحدیده" در غرب یمن به شهادت رسیدند.

نیروهای یمنی با حمله به مو اضع نیروهای سعودی در منطقه الطلعه استان نجران در جنوب عربستان تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند و زخمی کردند. 

نیروهای یمنی چندین موشک کاتیوشا به سوی پایگاه نظامی"المرانی" در استان جیزان عربستان شلیک کردند و با توپخانه محل تجمع نظامیان سعودی را در روستای"اللحج" زیر آتش گرفتند.

نیروهای یمنی با حملۀ خمپاره ای یک انبار تسلیحاتی ارتش سعودی را در پشت پایگاه "المخروف" در استان نجران به آتش کشیدند و منهدم کردند.

تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن 3 نظامی سعودی را در نزدیکی گذرگاه "علب" استان مرزی عسیر عربستان هدف قرار دادند و به زمین انداختند.

عربستان سعودی به کشته و زخمی شدن 15 نظامی خود به دست نیروهای یمنی اذعان کرد. 

نیروهای یمنی با توپخانه مخفیگاه های مزدوران عربستان را در مناطق الزغن و المیمنه در شهر صرواح استان مأرب زیر آتش گرفتند که تعدادی از آنها در این حمله زخمی شدند. 

نیروهای یمنی با حمله به پایگاه های "القرنع" و "نعشاو" در استان جیزان عربستان تعدادی از نظامیان سعودی را به هلاکت رساندند و زخمی کردند و تعدادی اسلحه و مهمات به غنیمت گرفتند و 3 خودرو را نیز منهدم کردند. 

پربیننده ترین خبرها