حضور اشغالگران صهیونیستی در عید فصح در صحن کاخ های اموی درمسجد الاقصی

حضور اشغالگران صهیونیستی در عید فصح در صحن کاخ های اموی درمسجد الاقصی
سه شنبه 7 فروردين 1397 - 15:25

اشغالگران صهیونیستی خود را برای برپایی جشن بزرگی به مناسبت عید فصح و تمرین قربانی کردن نزدیک مسجد الاقصی آماده می کنند.

العالمفلسطین

مقامات صهیونیستی خود را برای برپایی جشن تمرین قربانی کردن برای عید فصح با مشارکت خاخام های معبد الهیکل ، آوازه خوان های صهیونیستی و شبکه های تلویزیونی در کاخ های اموی چسبیده به مسجد الاقصی از سمت جنوب، آماده می کنند.

شیخ "عکرمه صبری " رئیس هیات عالی اسلامی قدس روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت : عید الفصح امسال با قربانی کردن و برگزاری جشن در کاخ های اموی که از آثار اسلامی است، با سال های گذشته تفاوت دارد.

در چنین شرایط حساسی، گروه های تندرو یهود نیز با پشتیبانی پلیس، به مسجد الاقصی حمله کرده و در مدت حضور چند ساعته خود در آنجا از حضور نمازگزاران جلوگیری کردند.

مسجدالاقصی با توجه به فراخوان سازمان های تندروی یهودی برای افزایش حضور در مسجد الاقصی به بهانه برگزاری اعیاد یهودی، شاهد افزایش حضور شهرک نشینیان است.

"صلاح زحیکه " عضو شورای ملی فلسطین نیز درگفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت : به عنوان ساکنان بیت المقدس و مدافعان مسجدالاقصی در برابر اقدامات اشغالگران می ایستیم.

مراجع مذهبی قدس اشغالی نیز از همه کسانی که در توان دارند خواست برای حمایت از مسجد الاقصی از شر طرح های هدفمند برای تقسیم مسجدالاقصی به نفع معبد ادعایی الهیکل، اقدام کنند.

اشغالگران بر اساس روایت های دروغین یهود درباره این مکان به ویژه در منطقه جنوب غربی، ظاهرصحن کاخ های اموی در مسجد الاقصی را به معبد ادعایی الهیکل تبدیل کردند  که خطر بزرگی برای اولین قبله و سومین حرم شریف به شمار می رود.

217

پربیننده ترین خبرها