هکرهای روس، مقامات انگلیسی را شرمنده می‌کنند!

هکرهای روس، مقامات انگلیسی را شرمنده می‌کنند!
دوشنبه 27 فروردين 1397 - 05:56

هکرهای روس در حال آماده شدن برای انتشار اطلاعاتی شرم‌آور از مقامات عالیرتبه انگلیسی، از جمله ترزا می نخست وزیر این کشور هستند.

العالم - اروپا

هکرهای روس در واکنش به متهم شدن مسکو از سوی لندن به دست داشتن در مسمومیت سرگئی اسکریپال جاسوس سابق روس در شهر سالزبری انگلیس در حال آماده شدن برای انتشار اطلاعاتی شرم‌آور از نمایندگان پارلمان، وزرای کابینه و دیگر مقامات عالیرتبه این کشور از جمله ترزا می نخست وزیر انگلیس هستند.

نشریه ساندی تایمز به نقل از چندین منبع امنیتی اعلام کرد اگر روسیه زیرساخت های حیاتی ملی انگلیس مانند شبکه سراسری توزیع برق یا زیرساخت های ملی پزشکی و بهداشتی این کشور را هدف قرار دهد، لندن دست به یک حمله سایبری متقابل علیه مسکو می زند.

این منابع اعلام کردند سازمان سایبری - اطلاعاتی انگلیس (ستاد ارتباطات دولت انگلیس) و وزارت دفاع این کشور از آمادگی کامل برای پاسخ متناسب به هر نوع حمله سایبری از سوی روسیه برخوردار هستند و متخصصان سایبری انگلیسی از قبل شبکه های هدف رایانه ای روسیه را شناسایی کرده اند.

ساندی تایمز اعلام کرد از زمان مسمومیت ادعایی اسکریپال، ترزا می ارزیابی هایی اطلاعاتی از اقدامات تلافی جویانه احتمالی روسیه به شکل انتشار اطلاعات شرم آور در مورد اعضای کابینه خود دریافت کرده است.

سفارت روسیه در انگلیس روز شنبه اعلام کرد بسیار محتمل است که عامل اعصاب موسوم به بیزی (BZ) در حادثه سالزبری استفاده شده باشد که در گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی به آن اشاره نشده است. سفارت روسیه در ادامه اعلام کرد بیزی یک عامل اعصاب است که برای فلج موقت فرد استفاده و آثار آن ظرف سی الی شصت دقیقه روی فرد آشکار می شود.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها