چراغ سبز محسن هاشمی برای شهردار شدن

چراغ سبز محسن هاشمی برای شهردار شدن
شنبه 1 ارديبهشت 1397 - 20:53

محسن هاشمی رفسنجانی با ابراز تمایل برای تصدی سمت شهرداری گفته که اگر شورای شهر تهران به این تصمیم برسد، انتظار دارد که از حمایت کامل دولت و سایر دستگاه های موثر نظام برای حل معظلات بزرگ تهران برخوردار شود.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

محسن هاشمی رفسنجانی، رییس شورای شهر تهران، موضوع گره زدن انتخاب شهردار تهران را به انتخابات ریاست جمهوری شایعات سیاسی دانسته و به ایرنا گفته، این مسائل معمولا با هدف تخریب مطرح و به آن دامن زده می‌شود. با این معضلات و مسائلی که شهر تهران و 12 میلیون نفر از مردم را درگیر خود کرده است، اگر کسی بخواهد شهرداری تهران را پله و سکوی ترقی خود برای ریاست جمهوری کند، به شهروندان خیانت کرده است.

رییس شورای شهر تهران درخصوص مطرح بودن نام وی به عنوان یکی از گزینه  های شهرداری تهران خاطرنشان کرده، اتفاقا یکی از موافقان حضور بنده در شهرداری تهران بعد از استعفای آقای نجفی، معاون اول رئیس‌جمهور (اسحاق جهانگیری) هستند که چند بار هم با بنده صحبت کرده و هم در جلسه سران اعتدال و اصلاحات نیز این مسأله را مطرح کرده است.

محسن هاشمی تصریح کرده،  بنده نیز به ایشان به صراحت گفتم که اگر با دوستان شورا به این تصمیم برسیم تنها توقع و انتظارم حمایت کامل دولت و سایر دستگاه‌های مؤثر نظام از شهرداری برای حل معضلات بزرگ شهر است و در هیچ‌گونه استفاده تبلیغاتی و سیاسی از این مسئولیت ورود نمی‌کنم چه رسد به کاندیداتوری ریاست جمهوری. 
وی در پاسخ به این سئوال که شما کاندیداتوری برای شهرداری تهران را پذیرفته اید؟ گفته مطالب و دلایل زیادی را دوستان مختلف در موافقت یا مخالفت با موضوع مطرح کرده‌اند که هنوز در حال بررسی و مشورت هستیم و به تصمیم نرسیده‌ایم. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها