دوشنبه؛ ادامه رایزنی وزرای اروپایی درباره برجام

دوشنبه؛ ادامه رایزنی وزرای اروپایی درباره برجام
شنبه 5 خرداد 1397 - 00:11

وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نشست آتی خود در بروکسل به بررسی چگونگی اجرای برجام پس از عقب نشینی آمریکا از آن، ادامه خواهند داد.

العالم - اروپا

به گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه فرانسه، وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا روز 28 مه در بروکسل گرد هم آمده و به بررسی موضوعات مختلف بین المللی، از جمله توافق هسته ای سال 2015 با ایران خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، نشست روز دوشنبه شورای امور خارجه اتحادیه اروپا فرصتی خواهد بود تا این اتحادیه بار دیگر وحدت نظر و مواضع خود را در مورد حفظ برجام نشان دهند.

در این نشست، اعضای اتحادیه اروپا همچنین اراده خود را برای به کار بستن تمام تلاش ها در راستای حفظ این توافق، تا زمانی که تهران به اجرای آن پایبند بماند، نشان خواهند داد.

در دستور کار جلسه همچنین آمده است: اتحادیه اروپا مصمم است تا از منافع خود و همچنین منافع شرکت ها و سرمایه گذاران اروپایی در برابر تاثیر مجازات های فرامرزی آمریکا بر ضد ایران پشتیبانی و حمایت نماید. در این نشست، به برسی دیگر موضوعات مرتبط با ایران، از جمله مسئله موشک های بالستیک و فعالیت های منطقه ای ایران پرداخته می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها