نیمار محروم می‌شود؟

نیمار محروم می‌شود؟
شنبه 2 تير 1397 - 12:52

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل ممکن است به علت توهین به داور چند جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

العالم _ ورزشی

تیم ملی فوتبال برزیل روز جمعه توانست نخستین پیروزی‌اش را در جام جهانی ۲۰۱۸ برزیل جشن بگیرد و کاستاریکا را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

نیمار گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما رفتار او در این بازی باعث نگرانی مردم کشور و تیمش شد. ستاره برزیلی در این دیدار چند بار به کوئیپرس داور هلندی بازی توهین کرد. تصاویر تلویزیونی نشان داد که مهاجم سلسائو حداقل سه بار  به زبان پرتغالی به داور توهین کرد.

نیمار در این بازی به خاطر پرتاب کردن توپ در زمین به دلیل عصبانیت توسط داور جریمه شد و کارت زرد دریافت کرد. او بارها در بازی به داوری اعتراض داشت. همچنین هنگام ترک زمین در بین دو نیمه به داور اعتراض کرد.

در رابطه با رفتار نیمار نگرانی وجود دارد چون حرکت این بازیکن یادآور محرومیت لیونل مسی به خاطر توهین به داور در دیدار آرژانتین و شیلی بود. مهاجم آلبی سلسته پارسال به دلیل توهین به داور چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد اما در نهایت توانست محرومیتش را کاهش دهد.

البته نیمار می‌تواند از محرومیت احتمالی فرار کند چون توهین او به زبان پرتغالی بوده و داور از این زبان شناخت نداشته است. این در حالی بود که توهین مسی به داور به زبان اسپانیایی بود و داور بازی نیز به این زبان تسلط داشت.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها