واکنش سوریه به حمله رژیم صهیونیستی به جنگنده این کشور

واکنش سوریه به حمله رژیم صهیونیستی به جنگنده این کشور
سه شنبه 2 مرداد 1397 - 19:12

رژیم اشغالگر اسرائیل در چارچوب حمایت از گروه های تروریستی، یکی از جنگنده های ارتش عربی سوریه را طی حمله به مواضع تروریست ها در اطراف وادی الیرموک در حومه القنیطره در مجاورت حومه غربی درعا هدف قرار داد.

العالم - سوریه

یک منبع نظامی به خبرگزاری سوری سانا گفت که دشمن صهیونیست بار دیگر با هدف قرار دادن یکی از جنگنده های سوری در حین حمله به مواضع تروریست ها در منطقه صیدا در اطراف وادی الیرموک، ثابت کرد که از گروه های تروریستی حمایت می کند.

رژیم اشغالگر اسرائیل در سال های جنگ تروریست ها علیه سوریه، در حملات آن ها به شهرها و روستاهای سوری و مواضع نظامی مشارکت کرده است و این مشارکت یا به شکل مستقیم بوده و یا از طریق حمایت های پشتیبانی و تسلیحاتی و اطلاعاتی از تروریست ها با هدف اجرای اهداف خصمانه علیه سوریه بوده است.

این رویدادها نشان دهنده ارتباط مستحکم میان رژیم اسرائیل با گروه های تروریستی است، کما اینکه، بارها سلاح ها و تجهیزات اسرائیلی در داخل مواضع تروریست ها مشاهده شده است.

به عنوان مثال روز گذشته، مسئولان ذیربط، داروهای اسرائیلی را در  منطقه نبع الصخر از توابع ریف القنیطره را کشف کردند. این داروها از جمله لوازم باقی مانده از تروریست ها بود که دو روز پیش گذرگاه مخصوص انتقال سلاح و تجهیزات واصله از طرف اسرائیل را به آتش کشیدند.

رژیم اشغالگر اسرائیل یکشنبه (31 تیر) از اجرای عملیات مخفیانه شبانه خبر داد که طی آن حدود 800 تن از نیروهای موسوم به کلاه سفیدها، وخانواده های آنان از جنوب سوریه فرار کردند و از طریق زمینی به اردن رفتند.

فرار آن ها پس از رسوا شدن به خاطر ایفای نقش در جنگ تروریستی علیه سوریه صورت گرفت.

پربیننده ترین خبرها