نمازی دلیل جدایی مسلمان از پرسپولیس را لو داد!

نمازی دلیل جدایی مسلمان از پرسپولیس را لو داد!
شنبه 13 مرداد 1397 - 12:38

خیلی ها هنوز به دنبال دلیل واقعی جدایی بهترین پاسور لیگ برتر از پرسپولیس هستند.

العالم _ ایران / ورزشی

محسن مسلمان ۴۵ درصد از مجموع دیدار‌های پرسپولیس در فصل گذشته را از دست داد و نیمکت نشین بود. بعد هم گفتند او به خاطر درگیری و اختلافاتی که با برانکو ایوانکویچ داشت، از لیست سرمربی تیم سرخپوش پایتخت حذف شد، اما برانکو همواره در مواجهه با سوالاتی راجع به نیمکت نشینی مسلمان مدعی بود مشکل از مسائل فنی است و او باید این مسائل را در داخل رختکن حل کند نه در جمع رسانه ها.
جالب اینکه امید نمازی سرمربی ذوب آهن، پس از تساوی تیمش مقابل استقلال در هفته دوم لیگ برتر، در کنفرانس خبری حرف‌هایی زد که به نوعی، دلیل جدایی مسلمان از پرسپولیس هم بود. او گفت: «محسن باید یک جا‌هایی تلاش بیشتری کند. این تلاش نه در کار دفاعی، بلکه در پیدا کردن فضا برای گرفتن توپ است. زمانی که توپ زیر پای محسن است، می‌تواند به حریف ضربه بزند، اما باید در مورد فضا‌ها جنب و جوش خودش را بیشتر کند. معمولا بازیکنی همانند مسلمان را به خوبی آنالیز می‌کنند تا فضاهایش را ببندند. در این شرایط مسلمان باید در دیگر فضا‌ها توپ پیدا کند تا بتواند مثمرثمر باشد.»

به نظر می‌رسد این موضوع نیز در کنار اختلاف نظرهایی که بین برانکو و مسلمان وجود داشت، یکی از دلیل نیمکت نشینی شماره ۷۷ در پرسپولیس بود زیرا در مدل تاکتیکی پرسپولیس، بازیکنی که منتظر باشد تا توپ به او برسد، کارایی ندارد و در دوران سرمربی گری برانکو، ده‌ها نفر از این مدل بازیکنان از پرسپولیس رفتنی شدند.

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها