استعفای سرمربی تیم ملوان بندرگز

استعفای سرمربی تیم ملوان بندرگز
يکشنبه 14 مرداد 1397 - 01:53

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز پس از شکست برابر پارس جنوبی از سمت خود استعفا کرد.

العالم-ایران

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز شنبه شب پس از شکست 4 بر 3 تیمش برابر پارس جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دیدار 2 تیم پارس جنوبی و ملوان بازی سنگینی ارائه کردند که با وجود شایستگی از روی اشتباه داوری در پذیرفتن گل خارج از وقت قانونی نتیجه را واگذار کردیم.

مهدی تبیانیان افزود: تیم پارس جنوبی در رده باشگاه ها از برترین های قاره آسیا و جهان است ولی با این وجود در این دیدار ملوان بندرگز از تیم داوری شکست خورد.

سرمربی تیم ملوان بندگز ادامه داد: در طول 2 هفته تعطیلی بازی های نیم فصل بطور متوالی روی نقاط ضعف و قوت پارس جنوبی کار کردیم ولی با وجود اینکه با نتیجه 2 بر صفر از آنها پیش بودیم از روی غافل گیری و ضعف داور نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در این بازی با وجود اینکه ناظر بازی وقت بازی را تمام شده اعلام کرده بود داور گل پارس جنوبی را پذیرفت تا به نوعی تیم ملوان بندر گز سنجش داوران ضعیف قلمداد شود.

تبیانیان اضافه کرد: سطح داوری ها در بازی لیگ برتر فوتبال ساحلی بسیار ضعیف است و برای ارتقا آنان نیز کلاس های آموزشی موردنیاز برگزار می شود.

وی افزود: داوران رابطه ای، کم تجربه و داوران شایسته سه قشر داوری لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هستند که برای بازی های ملوان در هر چهار بازی یک داور شایسته انتخاب می شود.

تبیانیان ادامه داد: می دانم پس از اعتراض های صورت گرفته در این بازی تیم ملوان جریمه و سرمربی نیز برای چند بازی محروم می شود ولی با این وجود از هم اکنون استعفای خود را از سرمربی گیری در لیگ برتر فوتبال ساحلی اعلام می کنم.

پارس جنوبی با این برد 29 امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

ملوان بندرگز نیز با این شکست با 13 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

تیم پارس جنوبی در بازی هفته سیزدهم برابر مقاومت گلساپوش یزد صف آرایی می کند و تیم ملوان نیز در خانه با شهرداری بندر عباس دیدار می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها