دست بوسی شاهزاده سعودی پس از شکنجه در هتل "ریتز کارلتون"+ عکس

دست بوسی شاهزاده سعودی پس از شکنجه در هتل
پنج‌شنبه 1 شهريور 1397 - 13:38

ولید بن طلال، شاهزاده و تاجر سعودی عکس هایی را صفحه تویتر خود منتشر کرده است که نشان می دهد وی به رغم تمام حوادثی که در هتل "ریتز کارلتون" برایش اتفاق افتاده و حبس وی در این هتل، به محمد بن سلمان، ولی عهد سعودی عرض ارادت کرده و دست ملک سلمان را می بوسد.

العالم - عربستان 

پایگاه خبری الوطن عکس هایی را منتشر کرده است که این شاهزاده سعودی را در حال بوسیدن دست ملک سلمان و تبریک عید قربان به وی و نیز دست دادن به محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان و گفتگو با وی نشان می دهد.

شایان ذکر است که ولید بن طلال در چهار چوب طرح مبارزه با فساد محمد بن سلمان در نوامبر گذشته به اتهام فساد همراه با تعداد دیگری از تاجران و شخصیت های مهم و شاهزادگان سعودی بازداشت شد.

روزنامه دیلی میل چاپ لندن در آن زمان فاش کرد که "مزدوران آمریکایی" شاهزاده های سعودی را که به اتهام فساد بازداشت شده اند شکنجه می کنند آنها حتی ولید بن طلال را از پا آویزان کردند.

این روزنامه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت محمد بن سلمان به ولید بن طلال اطمینان خاطر داده و او را برای گفتگو به قصر الیمامه دعوت کرده است اما افسران وی شب قبل از ملاقات وی را دستگیر کرده اند.

دیلی میل افزود نیروهای امنیتی ساعت 2:45 صبح محافظان ولید را خلع سلاح کرده و وی را از اتاق خوابش با لباس خواب دستگیر کرده و با غل و زنجیر مثل یک مجرم پشت ماشین چهار زمانه انداختند و با خود بردند.

سرانجام دو ماه پس از شکنجه و اهانت در داخل هتل ریترز کارلتون، ولید بن طلال مخفیانه در ازای مبلغ بسیار سنگینی آزاد شد.

پربیننده ترین خبرها