تشدید ریاضت اقتصادی در انتظار انگلیسی ها

تشدید ریاضت اقتصادی در انتظار انگلیسی ها
يکشنبه 16 مهر 1391 - 15:51

حزب حاكم محافظه کار انگليس، مردم اين كشور را به آمادگي براي رياضت اقتصادي بيشتر فرا خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، حزب محافظه كاران انگليس امروز یکشنبه در بیانیه ای تاكيد كرد كه ديويد كامرون نخست وزير انگليس ماموريت دشواري را در زمينه رسيدگي به وضعيت اقتصاد كشور و اعتمادسازي ميان مردم تا قبل از انتخابات سال 2015 درپيش دارد.
" بنا بر این گزارش، جرج آزبورن " وزير دارايي انگليس دراين باره گفت: انگليس بعد از وضعیت اقتصادی ضعيفي كه امسال تجربه کرد، بايد هزينه ها را كاهش دهد و وزير دارايي قرار است كه پيش بيني هاي خود را درباره رشد اقتصادي و وام گرفتن را در روز پنجم دسامبر (نیمه آذر ماه) به پارلمان ارائه كند.
تحليلگران براين باورند درصورتي كه طبق پيش بيني نظرسنجي ها ، حزب كامرون به جاي حزب مخالف كارگر روي كار بيايد و طرح رياضت اقتصادي با موفقيت مواجه نشود، اين حزب با دشواري بسياري در زمينه پيروزي و دست یابی به اکثریت در سال 2015 مواجه شود.
آزبورن همچنین در مصاحبه با روزنامه "ميل ان ساندي" گفت : اقتصاد رو به بهبود است ؛ اما مسير طولاني تر و دشوارتر از آن است كه بتوان به راحتي از آن عبور كرد. بنابراين بايد به دنبال راه هاي ديگري براي عبور از اين وضعيت دشوار بود.
وي گفت : كشورهاي غربي با راهكاري ساده روبرو هستند، يا غرق مي شوند يا درهمين وضعيت شناور خواهند ماند ، كشورهاي زيادي در همسايگي ما وجود دارند كه از راه حل هاي دشوار دوري مي كنند ، اين كشورها در فاصله بيست تا سي سال آينده فقيرتر خواهند شد.


پربیننده ترین خبرها