جنبش فتح فلسطین به سفر «نتانیاهو» به عمان واکنش نشان داد

جنبش فتح فلسطین به سفر «نتانیاهو» به عمان واکنش نشان داد
جمعه 4 آبان 1397 - 20:36

جنبش فتح فلسطین به رهبری «محمود عباس» اعلام کرد که سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عمان و دیدار با سلطان قابوس نابودی طرح موسوم به طرح سازش است.

العالم- فلسطین اشغالی 

 جنبش فتح فلسطین به سفر دیروز «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عمان واکنش نشان داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز پنجشنبه در رأس هیأتی به مسقط، پایتخت عمان سفر کرد و با «سلطان قابوس» دیدار و گفت‌وگو کرد.

جنبش فتح به رهبری «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای به این سفر واکنش نشان داد و اعلام کرد که این اقدام یعنی «نابودی طرح سازش عربی».

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از این سفر در بیانیه‌ای اعلام کرد که این سفر به درخاست رسمی سلطان قابوس بوده است.

به گزارش خبرگزاری «معاً»،‌ «منیر الجاغوب»، رئیس دفتر اطلاع‌رسانی کمیساریای آمادگی و هماهنگی جنبش فتح این سفر را به شدت محکوم کرد و آن را «عادی‌سازی روابط مجانی با رژیم صهیونیستی» خواند که در آن بدون اینکه این رژیم به حق فلسطینی‌ها و عرب‌ها و در سرزمین‌های خود اعتراف کند و کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد، این عادی‌سازی اتفاق می‌افتد.

او گفت: «آنچه اتفاق می‌افتد اجرای صریح نقشه «نتانیاهو، جارد کوشنر، [داماد یهودی ترامپ] و جیسون گرینبلات [فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا به منطقه غرب آسیا] است که از مهمترین بندهای آن گشایش روابط با کشورهای عربی و اسلامی و اسرائیل سپس بررسی صلح با فلسطینی‌ها است».

جاغوب از مردم کشورهای عربی خواست به این عادی‌سازی مجانی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی پاسخ بدهند.

پربیننده ترین خبرها