سفیر ایران در بیروت:

تشکیل دولت لبنان مرحله جدیدی از روابط بیروت و تهران را رقم می زند

تشکیل دولت لبنان مرحله جدیدی از روابط بیروت و تهران را رقم می زند
جمعه 11 آبان 1397 - 21:12

سفیر ایران در لبنان ضمن ابراز امیدواری نسبت به تشکیل سریع دولت جدید لبنان گفت: ما اطمینان داریم که با آغاز کار دولت جدید لبنان شاهد مرحله جدیدی از همکاری های گسترده بین تهران و بیروت در همه زمینه ها خواهیم بود.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

محمد جلال فیروزنیا این سخنان را امروز (جمعه) پس از دیدار با «سلیمان فرنجیه» رهبر حزب مسیحی «جریان المرده» در خانه اش در منطقه «بنشعی» در شمال لبنان مطرح کرد.
سفیر ایران گفت: دیدار با جناب فرنجیه که برای آشنایی اولیه صورت گرفت، فرصت خوب و بسیار ارزشمندی بود. بین ما و ایشان و جریان المرده روابط دوستانه عمیق و خوبی وجود دارد که در آینده نیز ادامه خواهد یافت.
فیروزنیا در پاسخ به پرسشی درباره در پیش بودن دور جدید تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا راه اشتباهی را برگزید و به صورت یکجانبه از برجام خارج شد و متاسفانه بر ادامه این مسیر اصرار دارد.
به گزارش ایرنا، وی تحریم های آمریکا علیه ایران را ظالمانه و جائرانه و غیرقانونی خواند و تاکید کرد که تجربه تاریخی نشان می دهد که این تحریم ها به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید.
فیروزنیا افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های زیادی برای محاصره ایران صورت گرفت که هیچ کدام از آنها به نتیجه نرسید. ما امیدواریم که آمریکا از سیاست های اشتباه و جائرانه خود در حق کشورها و ملت های منطقه دست بردارد.
فیروزنیاز مرداد ماه امسال کار خود را به عنوان سفیر ایران آغاز کرد.

پربیننده ترین خبرها