رهبر انصارالله: حمله به یمن منفعت بسیاری برای آمریکا دارد/ حملات صرفا با چراغ سبز آمریکا صورت می گیرد/ دوران حکومت عبدربه به پایان رسیده است

رهبر انصارالله: حمله به یمن منفعت بسیاری برای آمریکا دارد/ حملات صرفا با چراغ سبز آمریکا صورت می گیرد/ دوران حکومت عبدربه به پایان رسیده است
چهارشنبه 16 آبان 1397 - 16:13

عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنرانی امروز خود به آخرین تحولات داخلی یمن به ویژه تحولات جبهه ساحل غربی یمن در پی تشدید تجاوزات ائتلاف سعودی اماراتی می‌پردازد.

العالم - یمن

عبدالملک بدرالدین الحوثی درباره تشدید تجاوزات رژیم سعودی و امارات به یمن به ویژه به ساحل غربی گفت تشدید تجاوزات دشمن در پی اظهارات مقامات آمریکایی صورت گرفته که خواهان ازسرگیری مذاکرات شده‌اند.

وی افزود انتظار تدابیری برای تشدید گسترده تجاوزات نظامی را داشتیم و برای این تجاوزی یک  ماه فرصت داده شده است.

رهبر انصارالله ادعای آمریکا درباره صلح را در حقیقت همان آغاز دور جدیدی از تجاوزات نظامی گسترده علیه ملت یمن توصیف کرد.

حوثی افزود: حمله به یمن منفعت بسیاری برای آمریکا دارد، حملات نظامی عربستان به یمن صرفا با چراغ سبز آمریکا صورت می گیرد، آمریکا در آغاز هر مرحله از تشدید حملات از صلح سخن می گوید، اما خودش هم در حملات دست دارد و ادامه حملات منوط به حمایت آمریکا است، آمریکا سلاح در اختیار متجاوزان سعودی قرار می دهد و متجاوزان در همه چیز به آمریکا تکیه می کنند، امکا آمریکا می خواهد که  از جنایت های متجاوزان در یمن شانه خالی کند.

رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد: امارات و عربستان سعودی، مزدوران یمنی را ابزارهایی برای کاستن از تلفات انسانی خود در حملات می دانند، امارات و عربستان سعودی نه از روی علاقه به عبدربه و نه به خاطر علی محسن و نه به خاطر هیچ یمنی به این کشور نیامده اند.

حوثی گفت: دوران حکومت عبدربه به پایان رسیده است و وی نیز استعفای خود را اعلام کرده است و دوران او به پایان رسیده است و وی نیز از حمله به یمن غافلگیر شده است، حمله به یمن هیچ مشروعیت ندارد و مزدوران متجاوز نیز مشروعیتی ندارند، دشمن در حق مردم یمن ، مرتکب جنایت های کشتار جمعی می شود، مردم یمن حاضر به تسلیم شدن نیست و نمی پذیر که آلت دست امارات و عربستان که خود آلت دست آمریکا هستند، قرار گیرد.

رهبر انصارلله یمن افزود: مردم یمن، ملتی هستند که مورد تعرض قرار گرفته اند و مردمی مظلوم هستند که از آزادی و استقلال خود دفاع می کنند.

الحوثی خاطرنشان کرد: دشمن هر اندازه هم که سلاح و مهمات داشته باشد، باز هم در تحقق اهدافش شکست خواهد خورد؛ اکثر مناطق استان الحدیده همچنان در سلطه ارتش یمن قرار دارد، این مرحله از حملات، عملیاتی گسترده است که دشمن تجهیزات گسترده را برای آن فراهم کرده است؛ دشمن در دستیابی به اهدافی که قبلاً اعلام کرده بود، شکست خورده و ناکام مانده است.

رهبرانصارالله یمن افزود: محاصره رو به افزایش است و متجاوزان با موفقیت های میدانی برای متجاوزان به شدت مردم یمن را در تنگنا قرار داده اند، اما در دستیابی به اهداف خود ناکام مانده اند، دشمن متجاوز درنتیجه فداکاری های مردم یمن از دستیابی به اهداف از پیش اعلام شده خود ناتوان است، پس از عادی سازی با اسرائیل، رویکردی منفی علیه ملت های آزاده از جمله مردم یمن وجود دارد.

وی تصریح کرد: امارات وعربستان سعودی، هر کسی را که «اسرائیل» را دشمن خود بداند، دشمن خود به شمار می آورند، تشدید حملات علیه یمن همزمان با حرکت برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس در مسیر تقویت روابط با اسرائیل صورت می گیرد.

حوثی در ادامه خاطرنشان کرد: متجاوزان امروز با مرحله ای دشوار روبرو هستند و وجهه رژیم سعودی تخریب شده است؛ امروزه با تحرک جدی و مسئولان برای شکست دادن دشمنان به جبهه ها می رویم، اهالی جنوب یمن بالاخره روزی برای آزاد شدن از سلطه امارات اقدام خواهند کرد، وظیفه ما این است که در همه زمینه های نبرد حضور داشته باشیم.

رهبرانصارالله یمن افزود: به دشمن هرگز اجازه نخواهیم داد که کشور یمن را تحت سلطه خود درآورد، از همه شرافتمندان و آزادمردان می خواهم که برای مقابله جدی در برابر متجاوزان در همه محورها به ویژه نبرد ساحل به علت اهمیت آن و نیاز داشتن به نیروی انسانی وارد عمل شوند.

حوثی افزود: جنایتکارانی که بدترین جنایت ها را درحق ملت یمن مرتکب شدند، برای سلطه کامل بر یمن و حذف کردن یمن از روی نقشه به عنوان یک کشور مستقل تلاش می کنند، خطرناک بودن حمله به یمن،  فقط  به علت اشغال اراضی یمن و جنایت هایی که دشمن مرتکب می شود، نیست، بلکه دشمن آزادی ما را نیز تهدید می کند، از این رو ، ما باید با جدیت تمام در مقابله با متجاوزان تلاش و اقدام کنیم.

پربیننده ترین خبرها