آيا همۀ اعراب در اردوگاه اسراييل و آمريكا قرار گرفته اند؟

آيا همۀ اعراب در اردوگاه اسراييل و آمريكا قرار گرفته اند؟
شنبه 13 آبان 1391 - 16:29

به عنوان يك عرب مسلمان، نمي توانم احساسات خودم را كنترل كنم و بر اعصابم مسلط باشم، وقتي مي بينم كه از لحظ? ربودن فلسطين از دامان جهان اسلام، جنايت هاي تروريستي صهيونيست ها عليه فلسطيني ها و كشورهاي عربي و اسلامي آغاز شده و هر لحظه بر ابعاد آن افزوده مي شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامۀ القدس العربی، چاپ لندن، امروز در ستون "رأی القدس" و در تحلیلی پیرامون سکوت طولانی و ذلت بار حکام عرب در برابر جنایات صهیونیست ها و هم پیمانان غربی آنان علیه کشورهای عربی و اسلامی نوشت:



سرکردگان تروريست ها در تل آويو، زمين و آسمان سرزمین های عربي را نابود كرده و هر کس را كه بخواهند، بدون هيچگونه محاسبه و بازخواست به قتل مي رسانند، كه البته جنايات مزبور با تشويق آمريكا و غرب و سكوت مرگبار كشورهاي عربي و اسلامي انجام مي شود، و اين به معناي تسليم اکثر قریب به اتفاق کشورهای منطقه در برابر اراده صهيونيستي، آمريكايي و غربي است.

لجام گسیختگی صهيونيست ها با اقدامات تروريستي علني و غيرعلني در فلسطين اشغال شده و كشورهاي همجوار آن و مناطق عربي و اسلامي به اوج خود رسيده است و در جدیدترین نمونۀ آن، هواپيماهاي صهيونيست ها با طي مسافت 1600 كيلومتري، مجتمع توليد تسليحات يرموك در خارطوم را بمباران كردند، با اين ادعا كه كارخانه مزبور محل توليد جنگ افزار و موشك و سلاح های سبك بوده و چهار سال قبل با كمك ايران بنا شده است؛ و این که ايران از اين كارخانه به منظور ارسال سلاح براي حماس در غزه و حزب الله در جنوب لبنان استفاده مي كرده است.

پرسش ما اين است كه: چه مانعي وجود دارد که دو جنبش مذکور، براي دفاع از خود در برابر رژيم تروريست، غاصب، ددمنش و اشغالگر صهيونيست، از کسی كمك دريافت کنند؟  

آيا رژيم تروريست و غاصب صهيونيستي انواع كمكها از جمله فناوري نظامي پيشرفته و پيچيده را از آمريكا و غرب دريافت نمي كند؟

آيا دشمن تروريست اشغالگر، سلاح در اختيار سازمان مجاهدين خلق (منافقين)، حزب كارگران كردستان و ارتش به اصطلاح آزاد سوريه قرار نمی دهد؟ آيا رژيم اشغالگر قدس، دولت تازه تاسيس سودان جنوبي را به سلاح مجهز نكرده است؟ چه كسي به رژيم تروريست صهيونيستي حق داده است ديگران را از آنچه براي خود مجاز مي داند، محروم نمايد؟

اعراب، مسلمانان و آزاديخواهان جهان، تاريخ سياه و پر از جنايت رژيم صهيونيستي در سرزمين هاي عربي، از ابتداي غصب سرزمين فلسطين با كمك انگليس را، تا روز قيامت فراموش نخواهند کرد.

ديگر از صدور بيانيه های خشک و خالی در محكوميت این اقدامات خسته شده ايم، که اینها زبان حال ملت هاي عربي و اسلامي نيست و آتش بغض و نفرت آنان نسبت به رژيم غاصب صهيونيستي و هم پيمانانش در واشنگتن و غرب را فرو نمی نشاند.

ملت هاي عرب كه لباس ترس را به درآورده و به خيابانها ريختند تا غبار استبداد، طاغوت، فساد، ننگ، تسليم و وابستگي را از تن بزدايند، بايد اين بار عليه جبروت آمريكا قيام كنند، و به یاد آورند که بیداد و طغیانِ از حد گذشتۀ صهيونيست ها، فقط با حمايت مطلق واشنگتن ميسر شده است.

آمريكا و رژيم تروريست صهيونيستي نمي خواهند هيچ گونه دوستي يا صلحی با اعراب و مسلمانان برقرار کنند و كسي كه نسبت به ايجاد اين دوستي خوش بين باشد، يا غافل است و يا خود را به غفلت مي زند، و یا این که غرض و نیت سوئی دارد.

هدف اين دو رژيم، تضعيف اعراب و مسلمانان، تجزيۀ اراضي آنها، دامن زدن به طايفه گري، ايجاد دشمني ميان دولت ها و تحريك هر يك عليه ديگری، چپاول منابع، ضربه زدن به ثبات و جلوگيري از قدرتمند شدن مسلمانان به منظور تسهيل سلطه بر آنهاست، چنان که در نابودي و اشغال عراق، كشتن دانشمندان عراقي، انهدام ليبي و سوق دادن آن به سوی سرنوشتي مبهم، حمله به لبنان و ايجاد ناآرامي در ميان طوايف اين كشور، ايجاد بي ثباتي در سوريه، تهديد ايران و هدف قراردادن دانشمندان ایرانی به بهانه تلاش براي دستيابي به سلاح هسته اي است. اين در حالي است كه این دو کشور سلطه جو، خود داراي انواع و اقسام سلاح كشتار جمعي بوده و هستند.

اقدام تروريستي صهيونيست ها عليه سودان، در واقع تجاوز و تعدي به همه اعراب و مسلمانان به شمار می رود و پيامي به ايران و همه كساني است كه خارج از گردونه اطاعت از صهيونيسم و آمريكا قرار دارند؛ پیامی با این مضمون که ارتش جنگ طلب و تروريست صهيونيستي با چراغ سبز آمريكا و غرب، آمادۀ بمباران تاسيسات آن دسته از كشورهايی هستند كه تل آويو، واشنگتن و اذنابشان در غرب، آن را تهديدي براي استراتژي و منافعشان بدانند.

مدت هاست که از اتحاديه عرب و سازمان همكاري اسلامي به خاطر ضعف در برابر طغیان صهيونيستي – آمريكايي و بسنده كردن به كلماتي انشا گونه و بي فايده، نااميد شده ايم، کاش لااقل سکوت می کردند، چون از همدستي و همکاری آنها با آمريكا و اسراييل ب

پربیننده ترین خبرها