شهادت سومین عامل استشهادی طی 24 ساعت اخیر

شهادت سومین عامل استشهادی طی 24 ساعت اخیر
پنج‌شنبه 22 آذر 1397 - 10:24

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) یک جوان فلسطینی را به دلیل انجام عملیات مقاومتی در قدس اشغالی به شهادت رساند و شمار این شهدا طی 24 ساعت اخیر به سه نفر رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) به سمت یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی شلیک کردند و وی را به شهادت رساندند.

بر اساس گزارش وبگاه «قدس پرس» ، این جوان فلسطینی با سلاح سرد دو پلیس صهیونیست را زخمی کرده بود. این دو پلیس صهیونیست که از نیروهای موسوم به «گارد مرزی» هستند و برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

شاهدان عینی اعلام کردند تیراندازی به سمت جوان فلسطینی در «شارع‌ الواد» بخش قدیمی قدس صورت گرفت.

رژیم صهیونیستی همچنین از دیشب تا بامداد امروز از شهادت «اشرف نعالوه» مجری عملیات «برکان» و «صالح البرغوثی» مجری عملیات «عوفرا» خبر داد.

رژیم صهیونیستی پس از چندین هفته جستجو، اشرف نعالوه را در یکی از منازل اردوگاه «عسکر الجدید» در نابلس پیدا کرد.

بر اساس گزارش «العهد»، شاهدان عینی اعلام کردند نیروهای ویژه صهیونیستی این منزل را محاصره و از پشت‌بام وارد آن شدند و پس از درگیری مسلحانه نعالوه را به شهادت رساند.

نعالوه طی عملیات خود در شهرک «برکان» در نُه هفته پیش دو صهیونیست را کشته و سه نفر دیگر را زخمی کرده بود.

چهارشنبه شب (دیشب) هم نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به منزل «صالح البرغوثی» جوان 29 فلسطینی مجری عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی عوفرا واقع در کرانه باختری فلسطین پس از درگیری شدید وی را به شهادت رساندند.

طی عملیات وی در یکشنبه هفته جاری در عوفرا نُه صهیونیست زخمی شدند.

بیانیه حماس

حماس در پی شهادت البرغوثی و نعالوه بیانیه‌ای صادر و تأکید کرد آتش مقاومت در کرانه باختری خاموش نشده و تا از فروپاشی رژیم اشغالگر از تمام سرزمین فلسطین و بازپس‌گیری کامل حقوق خاموش نخواهد شد.

این جنبش فلسطینی افزود: گزینه ملت ما، مقاومت است و با آن رژیم اشغالگر را از بین می‌بریم و اراضی و مقدسات خود را آزاد می‌کنیم.

حماس تأکید کرد: ترورهای بزدلانه رژیم اشغالگر ما را از حمل سلاح و ادامه مقاومت باز نمی‌دارد حال هزینه آن هر چه می خواهد باشد.

حماس از ملت فلسطین در کرانه باختری خواست پشت پرچم مقاومت متحد شوند و در ادامه تأکید کرد خون نعالوه و البرغوثی از بین نخواهد رفت و حماس و دیگر گروه‌های مقاومت برای انتقام گرفتن از خون شهدا و آزادسازی سرزمین، به مقاومت ادامه خواهند داد.

جهاد اسلامی

جهاد اسلامی هم اعلام کرد: خون‌های پاک نعالوه و البرغوثی به هدر نخواهد رفت و این خون‌ها امانتی بر گردن ما و گردن هر انسان آزاده‌ای است که تسلیم نمی‌شود.

این جنبش طی بیانیه‌ای از مردم فلسطین خواست در هر مکانی مقابله با دشمن صهیونیستی را تشدید کنند.

پربیننده ترین خبرها