اخوان المسلیمن توطئه علیه دموکراسی را رد کرد

اخوان المسلیمن توطئه علیه دموکراسی را رد کرد
جمعه 24 آذر 1391 - 14:59

مشاور رسانه ای حزب آزادی و عدالت،اظهارات اعضای "جبهه نجات ملی" را مبنی بر توطئه علیه دموکراسی از طریق پیش نویس قانون اساسی، رد کرد.

"احمد سبیع " روز جمعه در گفت وگو با شبکه العالم، اظهار داشت: شهروندان مصری حرف آخر را می زنند و با شرکت در همه پرسی دیدگاه خود را مطرح خواهند کرد.
مشاور رسانه ای حزب آزادی و عدالت ( شاخه سیاسی اخوان المسلمین مصر) در واکنش به اظهارات اعضای جبهه نجات ملی که پیش نویس قانون اساسی را در راستای تجزیه کشور دانسته بودند، گفت: اظهارات مسئولان جبهه نجات ملی، ضد و نقیض است؛ چگونه قانون اساسی جدید در راستای تجزیه مصر است؟ اگر همه مردم به آن آری بگویند، آیا به تجزیه مصر منجر خواهد شد یا اگر بیشتر مردم بدان جواب منفی بدهند چه ارتباطی به تجزیه مصر دارد؟
سبیع افزود: برخی تشبیهات عجیبی به کار می برند، گویا برای توجیه ناکامی از پیش تعیین شده خود تلاش میکنند یا به گونه وانمود می کنند که توطئه ای برضد دموکراسی در حال شکل گیری است.
وی خاطرنشان کرد: به عقیده من کسانی که با پیش نویس قانون اساسی همکاری کردند، نسبت به جریان های لیبرال،لائیک، چپگرا و کومونیست، بیشتر حامی دمکراسی هستند.
مشاور رسانه ای حزب آزادی و عدالت، تأکید کرد: شهروندان مصری برای مطرح کردن دیدگاههای موافق و مخالف خود، روز شنبه در همه پرسی شرکت می کنند.14-21:56
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها