قرآن سوزی و تخریب مساجد؛ خروج آل خلیفه از دایره دین

قرآن سوزی و تخریب مساجد؛ خروج آل خلیفه از دایره دین
سه شنبه 30 فروردين 1390 - 04:36

فعال بحريني مخالف رژيم آل خليفه گفت: تخريب مساجد و سوزاندن قرآن کريم، بر اساس تصميم رژيم حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين اتخاذ شده و اين امر رژيم حاکم را در رده کفار قرار داده و با چنين اقدامي از دايره دين اسلام خارج شده است.

جعفر علوی روز دوشنبه در گفتگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: اقدام این رژیم در تخریب مساجد و سوزاندن نسخه های قرآن کریم جنگ علیه دین است.

 

وی تصریح کرد در حالی مساجد تخریب می شوند که محل های فساد مانند تفریحگاهها و سالنهای رقص و محل های فروش مشروب آزادانه فعالیت می کنند.

 

علوی از سیاست برخورد دوگانه برخی دولت ها و نهادهای بین المللی درباره حوادث بحرین و کشورهای دیگر انتقاد کرد و گفت: این مواضع بیانگر زشت ترین حالت های نفاق سیاسی به شمار می آید.

 

وی از اقدام برخی رسانه های جمعی در گزینش حوادث بحرین برای تحقق هدف های خاص خود به گونه ای که برخی حوادث را پوشش می دهند و برخی دیگر را نادیده می گیرند؛ انتقاد کرد و افزود: آزادگان جهان باید از انسان های مظلوم بدون در نظر گرفتن دین، مذهب و اعتقادات آنها دفاع کنند.

 

علوی از کشورها و نهادهایی که از ملت بحرین در سختی ها، محنت و رنج دفاع نمودند و در باره بروز فاجعه کربلا در بحرین ابراز نگرانی کردند؛ تمجید و قدردانی کرد

 

وی درباره سکوت عربی در قبال حوادث بحرین تاکید کرد: اغلب حکومت های عربی تفاوتی با رژیم بحرین ندارند. آنها در وهله اول به فکر منافع خود هستند و به نبست به ملتهای خود ظلم و ستم می کنند.

 

علوی گفت: در اروپا برخی مواضع در حمایت از مردم بحرین و در انتقاد از رژیم حاکم بحرین بویژه در پارلمان اروپا اتخاذ شده است.

 

وی در باره موضع گیری آمریکا در قبال بحران بحرین افزود: آمریکا شریک رژیم بحرین در جنایت هایش علیه مردم این کشور به شمار می رود زیرا گلول ها، تانک ها و بالگردهای آپاچی بکار گرفته شده علیه ملت همه ساخت آمریکاست و بنا به تصمیم واشنگتن علیه مردم بحرین استفاده می شود.

پربیننده ترین خبرها