تجاوز گروهی تروریست ها به زنان سوری

تجاوز گروهی تروریست ها به زنان سوری
سه شنبه 5 دی 1391 - 10:40

العالم - ارتش سوریه اعضای یک گروه افراط گرای مسلح را در یک مراسم فحشای جمعی در شهر ادلب بازداشت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اعضاي یک گروه تروريستي افراطی موسوم به "جبهه النصره" وابسته به شبكه وهابی های افراطی در سوريه به رهبری فاروق طیفور در یک رسوايي جنسي شرم آور دست داشتند.
بر اين اساس اطلاعات پایگاه خبری" خبر پرس" لبنان، یک گروه 20 نفره از افراد مسلح اين گروه تروريستي به سركردگي ابو احمد التميمي در یک مراسم فحشا با حضور 30 زن از اعضای این گروه و گروه موسوم به ارتش آزاد دست داشتند؛ همچنین برخی از اعضای گروه 30 نفره، زنان به اسارت گرفته شده سوری هستند.
ارتش سوريه در عملياتي ويژه اين افراد را به همراه سركرده آنها در شهر ادلب را در شرايطي شرم آور بازداشت کرده است. محل بازداشت سالنی در شهر ادلب بوده و تروریست ها از رفتار شرم آور خود فیلم و عکس تهیه می کردند.
بر اساس بازجویی از بازداشت شدگان به ویژه التمیمی 40 ساله که تبعه سعودی است مشخص شده که 15 تن از این تروریست ها خارجی هستند؛ همچنین برخی از زنان بازداشت شده نیز سعودی هستند.
پیش از این نیز شورشیان مسلح در سوریه رسوایی های اخلاقی متعددی داشتند که نمونه بارز آن عبدالرزاق طلاس در شهر حمص و همچنین یک سرهنگ فراری ارتش در لاذقیه بود.
 
 

پربیننده ترین خبرها