کابینه آبنده اسراییل، افراطی تر از گذشته خواهد بود

کابینه آبنده اسراییل، افراطی تر از گذشته خواهد بود
سه شنبه 3 بهمن 1391 - 21:53

غزه(العالم)- یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین هشدار داد که دولت آینده اسراییل، راستگراترین و افراطی ترین دولت در تاریخ رژیم اشغالگر خواهد بود.

" خضر حبیب " روز سه شنبه به شبکه خبری العالم گفت: تشکیل کابینه افراطی در سرزمین های اشغالی تاثیری منفی بر ملت فلسطین، آرمان و حقوق این ملت می گذارد. 
حبیب افزود: کابینه افراطی جدید اقدام به تسریع در یهودی سازی قدس، احداث شهرکهای جدید، توسعه شهرکهای موجود و غصب بیشتر اراضی مردم فلسطین خواهد کرد.
وی ادامه داد: این کابینه افراط گرا در حالی قدرت را به دست می گیرد که فلسطین دچار چنددستگی مرگبار است و این موضوع به دشمن صهیونیستی و کابینه آن امکان می دهد از طریق تسریع در روند یهودی سازی و شهرک سازی بیش از پیش حقوق ملت مردم فلسطین را ضایع کند.
این شخصیت مبارز فلسطینی در عین حال تصریح کرد: کابینه بنیامین نتانیاهو در آینده با مشکلات اقتصادی، افزایش شکاف میان فقیر و غنی، مشکلات اجتماعی و انزوای بین المللی مواجه خواهد شد. 
حبیب با اشاره به تیره شدن روابط نتانیاهو و باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا یادآور شد: کابینه جدید رژیم صهیونیستی به خاطر عدم برخورداری از اکثریت، با مشکلاتی در کنست اسراییلی (پارلمان) مواجه خواهد شد.       
وی گفت: نتانیاهو ائتلافش را با اویگدور لیبرمن نازیست و صهیونیست حفظ خواهد کرد و به برخی احزاب راستگرای تندرو ملحق می شود که این موضوع تاثیر بسزایی بر تسریع شهرک سازی و یهودی سازی، غصب اراضی و حقوق مردم فلسطین خواهد داشت.    
MKH-22-16:38

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها