ارتش اشغالگر: بودجه را کم کنید، تمرین نمی کنیم!

ارتش اشغالگر: بودجه را کم کنید، تمرین نمی کنیم!
يکشنبه 22 ارديبهشت 1392 - 14:45

فرمانده ستاد ارتش رژیم صهیونیستی دولت بنیامین نتانیاهو را تهدید کرد که در صورت کاهش یک میلیارد و 150میلیون دلار از بودجه نظامی، همه فعالیت های خود از جمله تمرینات نظامی، تجهیز به ابزار جنگی و کسب آمادگی برای مقابله با خطرها را متوقف خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، کابینه امنیتی رژیم اشغالگر، امروز (یکشنبه) نشستی ویژه با حضور بنی گانتز رئیس ستاد ارتش و دو فرمانده نظامی دیگر برگزار می کند تا مساله کاهش بودجه نظامی را که دولت تصمیم به اجرای آن دارد، بررسی کنند.

 

در این نشست  فرمانده نظامی اسرائیل نیز با ایراد سخنانی درباره وضعیت امنیتی ، خطرات کاهش بودجه و تضعیف توان ارتش در برابر خطرات فزاینده در منطقه به ویژه در مرزهای شمالی را گوشزد خواهد کرد.
گفتنی است شهروندان اسرائیلی بار دیگر بر ضد طرح اقتصادی کاهش بودجه یعیرلاپید وزیر دارایی و نتانیاهو که آسیب های جدی  به طبقات ضعیف و متوسط می زند ، دست به تظاهرات مردمی و اعتراض های اجتماعی زدند.


شهرتل آویو روز گذشته (شنبه) تا پاسی از شب شاهد تظاهراتهای اعتراض آمیز با حضور دستکم 12 هزار شهروند اسرائیلی بود که خواهان کناره گیری لاپید و نتانیاهو بودند.
شهرک نشینان هم چنین در اعتراض به طرح صادرات گاز که سود آن به جیب سرمایه داران می رود ، در برابر منزل سیلوان شالوم وزیر انرژی تظاهرات کردند.


انتظار می رود اعتراض صهیونیست ها به  کاهش بودجه نظامی - که به اختلافات شدیدی میان دو نهاد سیاسی و نظامی دامن زده- ادامه یابد.

پربیننده ترین خبرها