لابی‌های صهیونیستی، عامل قطع شبکه های ایرانی

لابی‌های صهیونیستی، عامل قطع شبکه های ایرانی
دوشنبه 10 تير 1392 - 22:25

عضو شورای ملی رسانه در لبنان تاکید کرد که قطع برنامه شبکه های ایرانی به ویژه شبکه العالم از ماهواره های اروپایی، نقض آشکار آزادی بیان و آزادی رسانه است.

"غالب قندیل" دوشنبه شب در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: اقدامات آمریکایی – اسرائیلی – غربی و لابی صهیونیستی در سراسر جهان بر ضد رسانه های مقاومت و رسانه های ایرانی، گواهی بر آن است که این رسانه ها ماموریت کشف حقایق را به خوبی انجام داده اند و همین مساله اسرائیل و استعمارگران جهان را خشمگین می کند.

وی افزود: به نظر من شرکت های ماهواره ای، مجری خواسته های سیاسی استعمارگران هستند. اما اکنون زمان آن رسیده است که جامعه جهانی و خانواده بین المللی رسانه، انقلابی در عرصه رسانه به وجود بیاورند و رسانه را از زیر یوغ وابستگی و اسارت آمریکا برهانند.

قندیل تاکید کرد: آمریکا، سیاست هرج و مرج رسانه ای در پیش گرفته و بدون هیچ قانون یا پایبندی به اصول حرفه ای، اجازه می دهد شبکه های تکفیری و نفرت افکن از ماهواره های اروپایی پخش شود و در همه کشورهای غربی دفتر داشته باشند و نژادپرستی را تبلیغ کنند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا همچنین اجازه می دهد که رسانه های اسرائیلی و لابی صهیونیستی در همه جای جهان، علیه اعراب و مسلمانان به نفرت پراکنی و تغییر واقعیت ها و حقایق بپردازند، و در مقابل شبکه هایی را که تبلیغ کننده برادری میان ادیان و احترام به عقاید و ادیان مخالف هستند و از چند صدایی و حقوق ملت های استعمار شده حمایت می کنند، قطع می کنند.

عضو شورای ملی رسانه در لبنان، قطع برنامه های شبکه های ایرانی از ماهواره های اروپایی و غربی را جنایتی ضد بشری دانست که نباید در قبال آن سکوت کرد و کشاندن این موضوع به سازمان ملل برای مقابله با آن را خواستار شد.

غالب قندیل گفت: رسانه هایی که با این گونه برخوردهای غرب مواجه می شوند، از نظر ملت های منطقه لایق نشان شرافت هستند و باید زمینه ای فراهم کرد که این شبکه ها از ماهواره ای که دست آمریکا به آن ها نرسد، پخش شوند.

16:01.1
26

پربیننده ترین خبرها