هديه سعودي ها به تروريست های حاضر در سوريه

هديه سعودي ها به تروريست های حاضر در سوريه
شنبه 22 تير 1392 - 22:29

رژیم عربستان سعودی در ماه مبارک رمضان، سلاح های جدید خریداری شده از غرب را به عنوان هدیه برای گروههای مسلح تروريستی در سوريه ارسال می کند.

به گزارش شبكه خبري العالم، ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت نه ماه سلاح و قتل و حمايت از تروريسم است، ماه مبارک رمضان در اسلام ماه محبت و رحمت و صلح است اما به نظر مي رسد كه اسلام سعودي با اسلام نبي اكرم حضرت محمد(ص) متفاوت است؛ زيرا دولت عربستان كه ادعای مسلمانی مي كند، به جاي آنكه از دستورات قرآن الهام بگیرد و گروه هاي مسلح را در اين ماه مبارک به توقف قتل و كشتار سوريها دعوت كند، به بهانه اينكه خدواند در اين ماه آنها را ياری خواهد كرد، به دنبال تسليح بیشتر گروه های مسلح تروریستی است تا هديه ای برای آنها در اين ماه باشد!

به نوشته سایت "خبرپرس"، با اشارۀ مسوولان آمريكايی، در عربستان سعودی ميان شاهزاده بندر بن سلطان رييس دستگاه اطلاعات و وزير خارجه و وزير دفاع اين كشور توافق حاصل شد تا درخواستي مبني بر لزوم كمك های تسليحاتی از سوی عربستان سعودی، به ملك عبدالله ارائه شود و وی را متقاعد کنند که بايد مخالفان حکومت سوریه مسلح شوند و این سلاح ها هديه ای برای آنها در ماه مبارک رمضان است.

اين منابع حاكی از آن است كه اين شاهزاده بندر بن سلطان بود كه پس از رايزنی با مسوولان آمريكايی در مورد كميت سلاح و نوع آن، اين درخواست را با عباراتی دينی تهيه كرد. اين سلاح ها، سلاح های سنتی و سبک و با حجمی متوسط نيست بلكه سلاح ضدتانک و ضد هوايی در اختيار معارضان قرار خواهد گرفت و به محض موافقت پادشاه عربستان، براي مخالفان ارسال خواهد شد. موافقت ملک عبدالله نيز بعيد به نظر نمي رسد زيرا بندر بن سلطان و سعود الفيصل در سريعترين زمان ممكن اين درخواست را به پادشاه مطرح خواهند كرد.

به گفته اين منابع، سعوديها توافق كردند كه گروه بندر بن سلطان با وزارت دفاع عمليات تهيه سلاح و قاچاق آن به سوريه را به عهده بگيرند و مسووليت رايزنی با تركيه براي وارد كردن سلاح به حلب، بر عهده سعود الفيصل باشد و پس از آن اين سلاحها به حمص منتقل گردد. وي همچنين رايزنی با اردن به عنوان راه دوم براي وارد كردن محموله های سلاح به سوریه را نيز به عهده دارد، زيرا اردن به درعا و حمص از تركيه نزديكتر است. اين افراد همچنين در نظر دارند كه قاچاق برخی سلاح ها را از طريق لبنان به سوریه انجام دهند، البته قاچاق سلاح سنگين مانند موشكهای ضدتانك و جنگنده ها از لبنان به سوریه دشوار است.

منابع "خبرپرس" همچنين فاش كردند كه در صورت موافقت فوری ملک عبدالله، انتقال سلاح طی دو روز انجام خواهد شد زيرا کانتینرهای حاوی سلاح آماده است و فقط در انتظار كسب موافقت نهايی برای ارسال آنها به سوريه هستند.

چندی پیش نیز دو هیات از سوی پادشاه عربستان و امیر قطر به منظور خرید تسلیحات صهیونیستی به سرزمین های اشغالی سفر و با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و گفت وگو کردند.

تلاش های پادشاه عربستان و سران مرتجع حاشیه خلیج فارس برای تجهیز و تسلیح تروریست های در حال جنگ در سوریه در حالی صورت می گیرد که فقط رژیم صهیونیستی از ویرانی و بحران در این کشور سود می برد؛ جنگی که نام آن چیزی جز "مسلمان کشی به دست مسلمانان تندرو" نیست.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها