كشته شدن تروريست سعودی در لاذقيه

كشته شدن تروريست سعودی در لاذقيه
يکشنبه 23 تير 1392 - 11:01

شمار زيادي از اعضاي گروه تروريستي جبهه النصره از جمله چند تبعه لبناني و عربستاني در حومه شهر لاذقيه در عملیات نيروهاي ارتش سوريه به هلاكت رسيدند .

به گزارش روز يكشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، به نقل از تلويزيون سوريه شمار زيادي از عناصر جبهه النصره در عملیات نيروهاي ارتش سوريه در روستاهاي خان الجوز ، قصب ، دره ، وادي شيخان ، قساطل شمسيه و عتيمه به هلاکت رسیدند.
عبد الرحمن جراده و  عمار موسي از اتباع لبنانی و ابوجناده عتميه تبعه عربستان، عبد الله احمد ، ايمن شراباتي ، احمد سيد علي و ابو عبيده پاكستاني از جمله كشته ها هستند.

كشف سلاح ، مهمات و تجهيزات مخابراتي
دیروز همچنین نيروهاي ارتش سوريه 3 از تروريستهایی را كه از اردن وارد ريف دمشق شده بودند در منطقه ضمير به هلاكت رسانده و مقادير زيادي انواع سلاح ، مهمات و دستگاههاي مخابراتي و ارتباطاتي آنها را كشف و توقيف كردند .
بنابر اين گزارش سلاحهاي مصادره شده شامل توپ بي 10، گلوله هاي خمپاره ، تفنگهاي خودكار ، تفنگهاي ويژه تك تيراندازي ، مقادير زيادي مهمات متنوع ، دستگاههاي جديد مخابراتي و ارتباطاتي و يك دستگاه خودروي مورد استفاده تروريستهاست.
در شهر تدمر در استان حمص نيز نيروهاي ارتش سوریه هنگام جستجوي منطقه قريتين و اطراف آن يك انبار دارو و تجهيزات پزشكي قاچاق شده و به سرقت رفته، و همچنین انواع بمب و سلاح را کشف کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها