سخنرانی نصرالله، جهت قطب نماها را تصحیح کرد

سخنرانی نصرالله، جهت قطب نماها را تصحیح کرد
شنبه 12 مرداد 1392 - 18:35

بیروت، العالم ـ نویسنده و پژوهشگر سیاسی فلسطینی با تجلیل از سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در روز قدس، آن را پیامی دانست که قدس، ملت فلسطین و تمام ملتهای معتقد به قدس در انتظارش بودند.

حمزه البشتاوی روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم اظهار داشت: سخنان سید مقاومت که با زبان تمام ملتهای معتقد به حق، آزادی و عدالت بیان شد، مسیر واقعی قدس و فلسطین را به فلسطینیان، مسلمانان و اعراب نشان داد و قطب نمای ملل عربی و اسلامی را به درستی به سوی قدس و فلسطین بازگرداند، لذا روز قدس امسال تحت عنوان "قدس ما را  گرد هم می آورد" برگزار شد.

البشتاوی افزود: سخنان سید حسن نصرالله همسو با دیدگاه حق طلبان در برابر باطل، هواداران انقلاب و مقاومت، ستیزندگان با ظلم و همه کسانی است که می خواهند بساط ظلم را از قدس و فلسطین برچینند.

وی ادامه داد: قدس زخم خورده نیازمند اینگونه موضعگیری آشکار در قبال فلسطین است که ضمن اعلام یاری قدس، سازشکاران با بیگانگان را محکوم می نماید.

این کارشناس فلسطینی یادآور شد: دبیرکل حزب الله بار دیگر پیام داد که مقاومت لبنان به رهبری حزب الله همچنان در برابر  اشغالگران صهیونیست ایستاده و اوضاع سوریه نمی تواند آن را از هدف اصلی اش بازدارد.

به گفته البشتاوی، این پیامی مستمر درباره عدول نکردن از فلسطین است که پژواک آن، مسجدالاقصی، صحن مسجد و منازل اهالی قدس را در  برمی گیرد. وی تصریح کرد: سخنان سید حسن نصرالله، به فلسطینیان، امت عربی و اسلامی این پیام را داد که در روز قدس که حضرت امام خمینی (ره) آن را آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نامگذاری نموده و رژیم صهیونیستی را غده سرطانی نامیدند، دفاع قاطع از قدس و ملت فلسطین به عنوان پیامی آشکار از سوی مسلمانان جهان به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی همواره گوشزد می شود و در سرلوحه امور قرار دارد.

نویسنده و پژوهشگر سیاسی فلسطینی افزود: مردم فلسطین می دانند سخنان سید حسن نصرالله مبتنی بر وظیفه جهادی، اخلاقی و دینی در قبال فلسطین است. 
Ma.23:47.2

پربیننده ترین خبرها