ترور جوان فلسطینی و واکنش خشک تشکیلات خودگردان

ترور جوان فلسطینی و واکنش خشک تشکیلات خودگردان
پنج‌شنبه 9 آبان 1392 - 16:49

تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به شلیک نیروهای رژیم صهیونیستی به یک جوان فلسطینی و ترور وی، با صدور بیانیه ای به محکومیت این اقدام بسنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه الهالم، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) با یورش به شهرک قباطیا در جنوب جنین و شمال کرانه باختری، "احمد عماد طزازعه" را شهید و چهار نفر دیگر را بازداشت کردند.
بنابر گزارش منابع محلی، نظامیان صهیونیست در بازار میوه و سبزی در شهرک قباطیه در جنوب جنین با فلسطینیان درگیر شدند و در این درگیری، طزازعه جوان 22 ساله فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نیروهای صهیونیست به شهادت رسید.
این سومین فلسطینی است که در ماه کنونی میلادی در کرانه باختری در تیراندازی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.
به گزارش خبرگزاری شینهوا،ریاست تشکیلات خودگردان فلسطینی در بیانیه ای که در خبرگزاری رسمی فلسطین" وفا" منتشر شد؛ اقدام امروز اشغالگران اسرائیلی که احمد عماد طزازعه از ساکنان قباطیه را با خونسردی به شهادت رساندند، محکوم کرد.
تشکیلات خودگردان در این بیانیه خاطرنشان کرد این ترور با افزایش شهرکسازی که بر اساس قوانین بین المللی، غیر قانونی محسوب می شود، همزمان شده است.
یک منبع بیمارستانی فلسطینی گفت: طزازعه 21ساله به هنگام درگیری با ارتش اسرائیل در جنین بر اثر اصابت گلوله به سینه اش به شهادت رسید.
ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال ترور این جوان فلسطینی، به صدور بیانیه ای اکتفا و اعلام کرد که در این باره تحقیق می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها