نگرانی رژیم صهیونیستی از قدرت گرفتن ایران

نگرانی رژیم صهیونیستی از قدرت گرفتن ایران
جمعه 1 آذر 1392 - 14:43

العالم - وزیرجنگ رژیم اسرائیل باردیگر به تکرار ادعاهای واهی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت که با افزایش قدرت تهران ، توان حزب الله و جهاد اسلامی نیز افزوده می شود .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از تارنمای " الوسط " ، " موشه یعلون " در دیدار با " روبرت نیکلسون" همتای کانادایی خود اظهار کرد که نباید اجازه بدهیم که ایران هسته ای شود و باید همه تلاش خود را برای جلوگیری از پیشبرد طرح هسته ای نظامی ایران به کار گیریم.

طرح ادعای غیر صلح آمیز بودن بودن برنامه هسته ای ایران در شرایطی است که رژیم اشغالگر قدس دهها کلاهک هسته ای دراختیار دارد و همچنان به طرح های هسته ای برای اهداف نظامی و ساخت بمب ادامه می دهد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ایران را به دست داشتن در همه درگیری ها درمنطقه خاورمیانه متهم کرد و گفت که ایران درایجاد پایگاه هایی در افریقا و آسیا و آمریکای جنوبی دست دارد.

روزنامه صهیونیستی"جروزالم پست" که این مطلب را منتشر کرده به نقل از موشه یعلون افزود: ایرانی ها خواهان شکست فرهنگ غرب هستند و بدین منظور حاضرند هرکاری را انجام دهند.

یعلون در سخنان خود همچنین خواهان ادامه تحریم ها ضد تهران شد و گفت درصورتیکه تحریم ها علیه ایران کاهش یابد ، کشورها و شرکت های اقتصادی روابط خود با ایران را از سرخواهند گرفت و درنتیجه از فشار اقتصادی برآن کشور کاسته خواهد شد.

وی همچنین گفت که درصورتیکه قدرت ایران افزوده شود ، بر قدرت حزب الله و جهاد اسلامی نیز افزوده خواهد شد و این قدرت ها برای ما و غرب به چالشی تبدیل خواهند شد.

پربیننده ترین خبرها