ناراضیان توافق هسته ای، لشکر شکست خورده اند

ناراضیان توافق هسته ای، لشکر شکست خورده اند
يکشنبه 3 آذر 1392 - 19:58

رییس مرکز تحقیقات رسانه‌ای "الشرق الجدید" در لبنان گفت: ناراضیان توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 وابسته به لشکر شکست خورده اند.

"غالب قندیل" عصر یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: تسلیم شدن امپراتوری امریکا و کشورهای استعمارگر غربی در برابر این توافق؛ پیروزی راهبردی بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران وهمچنین پیروزی برای مردم منطقه به شمار می رود و بدون شک افراد ناراضی ازاین توافق ،سرنوشت خود را به طرح های استعماری کشورهای غربی گره زده اند.
وی افزود: نتیجه مذاکرات اخیرتنها این نبود که برنامه صلح آمیزهسته ای ایران به رسمیت شناخته شود و بتواند از پیشرفته ترین تکنولوژی در انقلاب بزرگ صنعتی خود بهره مند شود، بلکه این توافق فراتر از اینها بود. در واقع کشورهای ابرقدرت پذیرفتند که ایران به باشگاه قدرتهای بزرگ جهان بپیوندد و نقش محوری آن به عنوان قدرت بزرگ منطقه را نیز به رسمیت شناختند.
قندیل خاطرنشان کرد: افراد ناراضی به خوبی می دانند که اعتراف غرب به قدرت ایران، معادلات جدیدی رقم خواهد زد که به ضرر منافع رژیم صهیونیستی و عاملی در جهت تقویت مقاومت در منطقه و هم چنین به ضرر دولتهای عقب مانده وابسته به غرب است.
وی افزود: این کشورها می دانند که نسیم آزادی همین حقیقتی است که از انقلاب اسلامی ایران برگرفته شده و میل استقلال یافتن مردم کشورهای منطقه  با این توافق به ثمر نشست.

غالب قندیل تأکید کرد: پس از سی و پنج سال مقاومت ایران در برابر محاصره ، تحریم ، جنگ ، توطئه چینی و تلاش برای ایجاد جنگ های فرسایشی با مشارکت استعمارگران و رژیم صهیونیستی و دولتهای مزدور منطقه، حق هسته ای ایران به رسمیت شناخته شد.
tt-24-14:34

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها