وفاق: آل‌خلیفه به کمکهای خارجی دلگرم است

وفاق: آل‌خلیفه به کمکهای خارجی دلگرم است
شنبه 14 تير 1393 - 13:04

دبیر کل جمعیت وفاق بحرین، خیزش 14 فوریه بحرین را فراتر و گسترده تر از هر انتخاباتی دانست و تأکید کرد رژیم آل خلیفه برای سرکوب مردم همچنان به کمکها و پشتیبانی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دلگرم است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ علی سلمان" در دیداری که با مردم در منامه پایتخت بحرین داشت، با اشاره به تلاش رژیم آل خلیفه برای برگزاری انتخابات در این کشور، گفت: انتخابات، تنها یکی از خواسته های مردم بحرین است و پافشاری مردم برای احقاق حق خود در این عرصه واضح و آشکار خواهد بود.
وی افزود: رژیم بحرین سعی دارد اوضاع کشور را آرام جلوه دهد، به همین دلیل وظیفه نیروها و جریان های مختلف مردمی آن است که واقعیت ها را آشکار کرده و نشان دهند، کشور درگیر بحران سیاسی گسترده است و این انتخابات راه حلی برای این بحران نیست.
دبیر کل جمعیت وفاق تصریح کرد: خواسته های انقلابیون بحرین، خواسته های یک گروه یا جریان یا حزب نیست، به همین سبب، رژیم حاکم همچنان به تعرض به مردم و بازداشت آنان ادامه خواهد داد؛ و برای سرکوب مطالبات مردم، همچنان به کمک ها و پشتیبانی های کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس دلگرم خواهد بود.
شیخ علی سلمان با تاکید بر مخالفت با نخست وزیر و کابینه انتصابی، خاطر نشان کرد: رژیم حاکم، فاقد قدرت مانور سیاسی است و همواره ما را به سمت رویارویی سوق می دهد. ما از همین لحظه اعلام می کنیم که اگر حوزه های انتخاباتی تغییر نکند و حوزه های انتخاباتی مخالفان به همین صورت بماند، مشارکت در این انتخابات در حد صفر خواهد بود.
دبیر کل جمعیت وفاق اسلامی، ضمن اعلام مخالفت با کابینه خلیفه بن سلمان، آن را همان کابینه ای دانست که از 43 سال پیش تاکنون بر بحرین حکومت می کند و گفت: این موضوع، عیب و ضعف بزرگ دولت است؛ دولتی که نخست وزیر آن از سال 1973 تاکنون بر سر کار است.
شیخ سلمان تاکید کرد: صرف نظر از این که خلیفه بن سلمان نخست وزیر شود یا شخصی دیگر، ما در هر صورت با نخست وزیر و کابینه انتصابی مخالفیم.
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها